طی حکمی از سوی آیت‌الله صادق‌آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه؛

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، به عنوان رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۹:۳۲
کد خبر: ۷۵۸۰۱۶
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، به عنوان رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب شد
حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب می‌شوید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس قوه قضاییه طی حکمی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب کرد. آیت‌الله صادق‌آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه طی حکمی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب کرد. متن حکم رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است: 
حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان زنجان منصوب می‌شوید.
امید است، با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید. 

صادق آملی لاریجانی،رییس قوه قضاییه.

 آیین معارفه رییس کل دادگستری استان زنجان روز یکشنبه هشتم مهرماه برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما