رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان خبر داد؛

تحویل ۷۰۴ واحد مسکونی به نیازمندان زنجانی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز/ پروژه ۳۰۰واحدی " انتظار " در آستانه بهره برداری است

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۹:۵۴
کد خبر: ۷۵۹۴۵۶
تحویل ۷۰۴ واحد مسکونی به نیازمندان زنجانی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز/ پروژه ۳۰۰واحدی  انتظار  در آستانه بهره برداری است
اسرافیل نیازی : پروژه "انتظار" در سه قطعه زمین با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان احداث شده است ،فاز اول و دوم آن به اتمام رسیده و محوطه فاز سه در دست آسفالت ریزی و تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان، رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان گفت: تاکنون ۷۰۴ واحد مسکونی به نیازمندان زنجانی توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز آماده سازی و تحویل شده است و پروژه خیر ساز  300واحدی " انتظار "  با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

 اسرافیل نیازی در جمع خبرنگاران استان با اعلام این خبر افزود: پروژه "انتظار"  در سه قطعه زمین با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان احداث شده است ،فاز اول و دوم آن به اتمام رسیده و محوطه  فاز سه  در دست آسفالت ریزی و تکمیل است.
وی خاطرنشان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز در استان زنجان از سال 86 تاسیس و از سال 87 فعال شده است و طی 11 سال اخیر  704 واحد  با زیر بنا 70 هزار و 744 مترمربع و اعتباری بالغ بر 44میلیاردو200میلیون تومان عملیاتی کرده که بخش اعظم آن یعنی 428 واحد  طی دو سال اخیر به بهره برداری رسید.
رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان از ثبت نام هزار نفر متقاضی برای دریافت مسکن خیر ساز در استان سخن به میان آورد و اظهار کرد: در شناسایی افراد واجد شرایط مسکن رصد متقاضیان به دقت انجام می شود.
نیازی با اشاره به  بازنگری در ساختار فنی و مالی انجمن متبوعش ابراز کرد: در راستای شفاف سازی، اعتماد آفرینی، پیشگیری از بروز خطا و افزایش دقت کمیته های تخصصی فنی،مالی و حقوقی ،جذب مشارکت های مردمی و کمیته رسانه شکل گرفته و همه مسایل با دقت عملیاتی می شود.
وی با اشاره به پیشینه انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان  گفت: انجمن در سال 87 با ساخت شش واحدی "نرگس"  فعالیت خود را آغاز کرده و اینک بزرگترین پروژه مسکن ساز استان یعنی "انتظار" را در دست بهره برداری دارد.
نیازی با بیان اینکه انجمن درسایر شهرستان های متبوع استان اعم از خدابنده ،ابهر،خرمدره،ایجرود و ماهنشان فعال است افزود:  در شهرستان زنجان 530 واحد احداث شده که از این تعداد 154 واحد متعلق به افراد تحت پوشش کمیته امداد،36واحد افراد تحت پوشش بهزیستی و 340 واحد متعلق به قشر محروم است .در شهرستان ابهر نیز 142 واحد به بهره برداری رسیده است.
رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان ادامه داد: در شهرستان ایجرود هشت واحد خیر ساز، و در شهر کرسف شهرستان خدابنده 24 واحد مسکن خیر ساز بنا شده است.
نیازی خاطر نشان کرد: در این بین 69 واحد برای خانواده های دارای دو معلول احداث شده است که 15 واحد آن روستایی و 54 واحد شهری است .همچنین 69 واحد نیز بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و روستا ها برای خانواده های دارای دو معلول افتتاح کرده است.
وی هدف از تشکیل انجمن خیریه مسکن سازان استان را تامین مسکن درخور شان برای محرومان برشمرد و یادآور شد: انجمن مذکور با برخورداری از هیات امنا و هیات مدیره معتمد و متنفذ اعم از امام جمعه ،استاندار،مدیران کل کمیته امداد،تبلیغات اسلامی،بهزیستی،بنیادمسکن، راه و شهرسازی و...در پی احداث مسکن مناسب و ایمن برای قشر کم درآمد جامعه است.
به گفته نیازی، از ظرفیت همه افراد و دستگاه ها برای تامین مالی  مسکن خیر ساز بهره گرفته شده است که از جمله آن ها تسهیلات بانکی بانک های مسکن و مهر ایران،کمک های خیریه مهدی موعود، تخفیف در انشعابات، تخفیف در مشاوره های نظام مهندسی و...است.
رییس هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان گفت: در صورت جلب کمک های مردمی 200 واحد در روستاها،113 واحد شهری و 24 واحد برای خانواده های دارای معلول احداث خواهد شد.
غلامی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان زنجان نیز در ادامه گفت: طی سال جاری برای 84 خانواده شناسایی شده در روستاها اقدام به احداث مسکن خواهیم کرد.
 وی خاطر نشان کرد: رعایت استانداردهای فنی و تکنولوژی در مسکن خیرساز استان به جد مورد توجه است به گونه ای که در پروژه 300 واحدی "انتظار" تامین پارکینگ،انباری،سستم اطفا حریق،آبپاش اتوماتیک پارکینگ به منظور اطفا حریق  محقق شده است.
غلامی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره و هیات امنا انجمن حتی یک ریال سود از قبل فعالیت های خیریه منتفع نمی شوند گفت: امیدواریم خیرین با افزایش کمک های نقدی و غیر نفقدی خود ما را در تامین مسکن برای اقشار آُسیب پذیر حمایت کنند.
نصیری مدیر مشارکت ها مردمی و حساب 100 امام خمینی(ره) نیزیادآور شد: از محل حساب 100 امام (ره) تا کنون  سه میلیارد و 400 میلیون تومان کمک بلاعوض برای احداث مسکن برای افراد محروم پرداخت شده است.
وی ابراز امید.واری کرد: به زودی با حمایت خیران 100 واحد خیر ساز و با حمایت حساب 100 امام (ره)  در روستاها ی استان زنجان احداث شود.
نصیری کمک 71 میلیون تومانی خیریه مهدی موعود(عج)، تسهیلات بنیاد مستضعفان،بهزیستی،کمیته امداد و بنیاد مسکن برای احداث مسکن خیر ساز در استان را از جمله منابع مالی در احداث مسکن خیر ساز برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز