طی مراسم باشکوهی که از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان:

خالص سازان واحد کنترل کیفیت نمونه کشوری و استانی

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۶۴۵۴۷
خالص سازان واحد کنترل کیفیت نمونه کشوری و استانی
با حضور آیت اله علی خاتمی امام جمعه ، مهندس درویش امیری استاندار، وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر خاکی فیروز رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، دکتر بهزاد لازمی قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان و جمعی از مدیران کل استان و مدیران صنایع برگزار شد ، از شرکت خالص سازان به عنوان واحد کنترل کیفیت نمونه استان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ طی مراسم باشکوهی که از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان در اتاق صنایع ، معادن و بازرگانی زنجان برگزار شد، از شرکت خالص سازان به عنوان واحد کنترل کیفیت نمونه استان زنجان با اهداء لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

 طی مراسم باشکوهی که با حضور آیت اله علی خاتمی امام جمعه ، مهندس درویش امیری استاندار، وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم  در مجلس شورای اسلامی ، دکتر خاکی فیروز رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، دکتر بهزاد لازمی قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان و جمعی از مدیران کل استان و مدیران صنایع برگزار شد ، از شرکت خالص سازان به عنوان واحد کنترل کیفیت نمونه استان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم مهندس کارگر زاده مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان گفت : شعار امسال روز جهانی استاندارد، استاندارد های بین المللی و چهارمین انقلاب صنعتی نامگذاری شده است و انقلاب صنعتی چهارم در ادامه انقلاب صنعتی سوم و با ظهور فناوری های نو ایجاد می شود و آهنگ تغییرات در انقلاب چهارم سریع تر صورت می گیرد که ما در این خصوص با چالشهایی مواجه خواهیم شد و دگرگونی های بنیادی در کسب و کار از جمله نشانه های بارز آن است.

وی افزود: امنیت سایبری ، کاهش فاصله انسان و رباط و افزایش کیفیت زندگی از نشانه بارز آن است.

کارگر زاده با بیان اینکه انقلاب چهارم نظام حکمرانی را متحول می کند، تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید از تاثیرات این انقلاب آگاه باشند.

وی ادامه داد : استانداردها تجربیات برتر جهان هستند که مسیر سازمان ها را هموار و آسان می کنند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان ابراز داشت: در حال حاضر حلقه های کیفیت در واحدهای صنعتی و خدماتی تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مزایای این حلقه ها انجام کارهای گروهی و مشارکتی اعضاء، افزایش دانش و عرق سازمانی است که منجر به بهبود و کارایی امور می شود.

کاگرزاده تاکید کرد: راه اندازی دفاتر استاندارد در مراکز دولتی و دانشگاهی از دیگر اقدامات اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان است و در این خصوص ۱۶ دفتر ایجاد شده است و ۵۷ آزمایشگاه زنجان تایید صلاحیت شده و  ۹۵ درصد نمونه های آزمایشی در خود استان صورت می گیرد.

در این برنامه وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تولیدات ما باید بر معیار استانداردهای جهانی باشد و مجلس آماده است در این خصوص دولت را یاری رساند.

 دکتر خاکی فیروز رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران هم اظهار داشت: ۴۸ سال است که روز استاندارد در جهان جشن گرفته می شود.

وی ادامه داد: استاندارد روح یک تفکر متعالی است و استاندارد مدار انسانیت و اخلاق است.

خاکی فیروز گفت: روز  استاندارد روز تجلیل از انسانهایی است که تفکر استاندارد دارند.

وی خاطر نشان کرد: هرجا شما احساس آرامش کردید در آنجا استاندارد وجود دارد.

در این مراسم درویش امیری استاندار زنجان هم با اشاره به اینکه امروز هر کشوری به استاندارد سازی محصولات خود تکیه کند بازار جهانی را قبضه می کند گفت: امروز محصولات چینی را در سطح دنیا با استانداردهای پایین می شناسند و در عوض کره جنوبی با چهار محصول خود از استانداردهای مطلوب در جهان برخوردار است.

وی ابراز داشت: استاندارد کلید توسعه هر کشور است و مهمترین ماموریت استاندارد امنیت و سلامت جامعه است.

گفتنی در پایان این مراسم دکتر بهزاد لازمی قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان با حضور در جایگاه ، لوح و تندیس واحد کنترل کیفیت نمونه استانی شرکت خالص سازان را دریافت کرد.

 

نظر شما