در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

استاندار زنجان: نگاه‌های صرف سیاسی و جناحی کشور و انقلاب را تهدید می‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۴۸۳۶
استاندار زنجان:  نگاه‌های صرف سیاسی و جناحی کشور و انقلاب را تهدید می‌کند
استاندار زنجان با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در سال‌جاری، گفت: انقلاب اسلامی در حالی به چهل سالگی خود می رسد که 55 درصد جمعیت کشور سال 57 و انقلاب اسلامی را ندیده اند و 40 درصد جمعیت کشور دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، از اینرو باید برای این افراد دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت منطقی و واقع بینانه ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: باید برای نسل های جوان انقلاب به صورت منطقی و واقع بینانه دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود و بگوییم که چه اهدافی ترسیم شد و به دست آمد و چه دستاوردهایی نیز کسب نشده است.

وی بر دفاع صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: به همان میزان که دشمن به کشور هجوم آورده و تبلیغات رسانه ای می کند، دلسوزان کشور نیز باید به همان اندازه از دستاوردهای انقلاب اسلامی صادقانه دفاع کرده و برای عموم مردم تشریح کنند.

استاندار زنجان با اشاره به دستاوردهای کشور بویژه در حوزه عمرانی، یادآور شد: توسعه شهری و روستایی، توسعه عمرانی، دستاوردهای اجتماعی، دستاوردهای آموزشی و پژوهشی، صنعتی و تولیدی، شرکت های دانش بنیان و... در کشور محقق شده و باید بپذیریم در کنار تمام دستاوردها مشکلات و کاستی هایی نیز وجود دارد که باید برطرف شود اما نباید توسعه های صورت گرفته را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینکه گاهی عده‌ای از افراد تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار گرفته و دستاوردهای مهم را نادیده می گیرند، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط تحریم، توسعه علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان موجب شده وابستگی کشور در برخی بخش ها به خارج قطع شود، اگر اقدامات علمی شرکت های دانش بنیان نبود باید محتاج کاسبان تحریم می شدیم.

درویش امیری با بیان اینکه در 22 بهمن انقلاب اسلامی در سال جاری نیز دشمنان داخلی و خارجی همچنان شاهد حضور گسترده مردم خواهند بود، گفت: تمامی افرادی که 40 سال علیه انقلاب اسلامی فعالیت کرده اند، در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال و در یوم الله 22 بهمن، حضور پرشور و گسترده مردم را خواهند دید که برای اثبات پایبندی به آرمان های نظام اسلامی با شکوه‌تر از همیشه به عرصه می‌آیند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی برای برگزاری مراسم های مربوط به دهه فجر بگونه ای باشد که تمامی ایرانیان خود را در انقلاب سهیم بدانند، تاکید کرد: باید فضایی ایجاد شود که 81 میلیون جمعیت کشور احساس کنند 22 بهمن متعلق به آن ها بوده و در انقلاب شریک و سهیم هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید بیان افتخارات و ایجاد امید به آینده در کشو تقویت شود، افزود: باید مردم را به آینده امیدوار کنیم، چراکه یاس و بی‌اعتمادی مردم بزرگ ترین خطر برای کشور بوده و در این راستا ضروری است تا اختلاف سلیقه‌های سیاسی کنار گذاشته شوند تا کشور با مشکلات کم تری مواجه شود، نگاه های سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم که این ها کشور و انقلاب را تهدید می کند.

درویش امیری بر ضرورت مردمی کردن جشن های انقلاب در دهه مبارک فجر نیز تاکید کرد و یادآور شد: باید برای تقویت اتحاد، همدلی، وحدت و انسجام در کشور تلاش نمود تا همه اقشار، انقلاب، نظام و کشور را متعلق به خود ببینند. 

وی ادامه داد: تبیین دقیق و صحیح تاریخ انقلاب داشته و بیان راه‌های طی شده ضروری است چرا که این وقایع از حافظه تاریخی ملت حذف ناشدنی است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولیت تمام مشکلات استان را در زمان تصدی خود به عنوان استاندار زنجان بر عهده میگیرم، اظهار کرد: نباید فقط مشکلات و نقاط سیاه را ببینیم، بلکه باید منصفانه به مسائل نگاه شود و نسبت به انقلاب اسلامی دفاع درستی داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز