با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی؛

پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۶۶۰۰۹
پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی
علی خلیلی چچکی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان طی پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی چچکی مدیر کل ورزش و جوانان استان طی پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت. در این پیام تبریک آمده است :

امروزه ورزش نقشی اساسی و بنیادی در سلامت جسمی و روانی اعضای یک جامعه دارد، برهمین اساس توجه و سرمایه گذاری در امر ورزش، سلامت جامعه را تضمین می کند و علاوه بر این، آن جامعه را در سطح جهانی مطرح می کند چرا که می توان گفت ورزش زبان مشترک بین جوامع است و فرصتی را برای نمایان ساختن توانمندی استعدادها و ظهور در عرصه جهانی فراهم می نماید؛ بنابراین ورزش علاوه بر بعد انفرادی که به تقویت جسم و روان فرد کمک می کند، در بعد وسیعتر نیز بسیار تاثیر گذار است.

تلاش در مسیر توسعه ورزش، خدمتی ارزنده است که هر فردی سهمی از آن دارد، مسئولی که در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی تلاش می کند و یا ورزشکاری که با قهرمانی خود، یک جامعه را به قهرمانی می رساند هر دو در مسیر سلامتی و افتخار آفرینی جامعه خود گام بر داشته اند. در این مناسبت، فرصت را مغتنم دانسته و وظیفه خود می دانم تا از تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش سهمی بر عهده دارند تشکر کرده و فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به ملت شریف ایران تبریک عرض نمایم. از درگاه خداوند منّان، سلامتی و کامیابی همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز