با حضور اعضاء:

اولین جلسه کمیته اجرایی پرسش مهر ۱۹ ریاست جمهوری برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۶۰۲۳
اولین جلسه کمیته اجرایی پرسش مهر ۱۹ ریاست جمهوری برگزار شد
در این جلسه محمود عباسی با توجه به طرح سوال توسط رئیس جمهور در اولین روز آغاز سال تحصیلی گفت: هدف این است که این پرسش در سطح دانش آموزان و فرهنگیان به گفتمان تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اولین جلسه کمیته اجرایی پرسش مهر 19 ریاست جمهوری با حضور اعضاء برگزار شد.
  در این جلسه محمود عباسی با توجه به طرح سوال توسط رئیس جمهور در اولین روز آغاز سال تحصیلی گفت: هدف این است که این پرسش در سطح دانش آموزان و فرهنگیان به  گفتمان تبدیل شود.    
وی افزود:با توجه به شرکت گسترده ی فرهنگیان و دانش آموزان استان در پرسش مهر سال های گذشته و موفقیت استان در سطح ملی اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با برنامه ریزی و تبلیغات بهتر بتوانیم جایگاه استان را حفظ کنیم و همین طور با اجرای برنامه های متنوع و نشست های تخصصی ، در جریان سازی این فرآیند در مدارس و کلاس های درس قدم های مثبتی برداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هدف از تشکیل این جلسه را هم افزایی همه ی بخش های داخلی اداره کل و نهادها و دستگاه های ذیربط در راستای اجرای مطلوب پرسش مهر 19 عنوان کرد و خواستار همکاری و همراهی همه جانبه آن ها شد.

عباسی ادامه داد: پرسش مهر یک جریان ملی است و همگان باید در جریان سازی عنوان سوال در سطوح کلی برنامه های آموزش و پرورش به مجریان پرسش مهر کمک بکنند.

در ادامه جلسه نیز یعقوب علی عبادی ضمن بیان اهمیت سؤال رئیس جمهور در تبیین و تشریح سؤال گفت:منظور از مهارت، صرف مهارت های فنی نبوده و مهارت های اجتماعی، حل مساله، نقادی و توان ارائه نقطه نظرات از دیگر ابعاد مهارتی است که یک دانش آموز در طراز جمهوری اسلامی و مطابق با معیارهای سند تحول بنیادین نیاز هست در طول حضور در آموزش و پرورش کسب کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح نمود: اینکه دانش آموزی که محصول آموزش و پرورش است، در یک شاخص موفق و در دیگر شاخص ها علی الخصوص مهارت های ارتباطی و اجتماعی صلاحیت لازم را کسب نکرده باشد، نشان دهنده ضعف  برنامه های اجرایی ما می باشد و برای بهبود و ارتقای توانمندی دانش آموزان باید رویکرد مهارتی را با استفاده از تبیین و تشریح زوایای سوال رئیس جمهور محترم در سطح مدارس برای معلمان بازتعریف کنیم و در قالب موضوعات مختلف در فعالیت های گوناگون به دانش آموزان انتقال دهیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز