نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقدامات اجرایی در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی صورت گیرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۸:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۶۰۸
اقدامات اجرایی در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی صورت گیرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبری بر ضرورت توجه به سبک زندگی ایرانی- اسلامی تاکید کرده است، گفت: باید اقدامات اجرایی در خصوص این سبک زندگی در میان شهروندان زنجانی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان طی سه سال گذشته مطالعاتی در خصوص نقاط قوت و ضعف فرهنگ زنجان صورت گرفته است، اظهار کرد: در انجام مطالعات علمی در خصوص مسائل فرهنگی، جزو استان های پیشگام هستیم و باید متناسب با تاکیدات رهبر انقلاب نسبت به آغاز اقدامات مهم در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی قدم برداریم.
وی با بیان اینکه فراخوان جمع آوری کتاب هر سال در زنجان اقدام مهمی خواهد بود، افزود: اگر این اقدام هر سال در استان عملیاتی شود، اقدام مهمی در حوزه کتاب خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه از اصحاب رسانه استان زنجان راضی هستیم، یادآور شد: نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان به صورت مناسبی برگزار شد، هرچند رسانه های استان به لحاظ تعداد آمار بالایی ندارند. 
وی به نزدیکی اربعین امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در خصوص زائرین اربعین امام حسین(ع) توسط دستگاه های متولی مورد توجه باشد، واقعه اربعین تنها برای امام حسین(ع) برگزار می شود و حتی برای پیامبر نیز چنین مناسبتی وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز