فرماندار شهرستان خدابنده:

جوانان سرمایه های عظیم مملکت و عامل حفظ استقلال کشور هستند

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۸:۱۸
کد خبر: ۷۶۶۶۱۸
جوانان سرمایه های عظیم مملکت و عامل حفظ استقلال کشور هستند
فرماندار شهرستان خدابنده جوانان را سرمایه های عظیم مملکت و حفظ استقلال کشور را منوط به تکیه بر جوانان دانست و تاکید کرد: به همت جوانان است که ما می‌توانیم از مرز و بوم کشور دفاع کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حمید میرزایی در مراسم افتتاح خانه جوان شهرستان خدابنده، هدف از استقرار و راه‌اندازی خانه جوان در این شهرستان را تلاش در راستای ساماندهی امور جوانان با یاری گرفتن از خودِ جوانان بیان داشت و اظهار کرد: جوانان با ایده های نو و پیشنهادات موثری که به مسئولین ارائه خواهند می‌دهند، می توانند مدیران را در حل مشکلات جوانان یاری کنند. 
وی وجود جوانان را مایه نشاط و شادابی جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با حضور همیشگی جوانان، خانه جوان خانه امید جوانان شهرستان باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، خواستار حمایت عملی از جوانان و تلاش در حیطه توان شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات اساسی جوانان در بحث های مختلف تحصیل، ازدواج، اشتغال و غیره شد. 
در ادامه آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همکاری بین بخشی فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جوان باوری، همکاری در راه اندازی خانه جوان و جوان یاوری، ابراز امیدواری کرد: افتتاح خانه جوان آغاز اتفاقات خوب در این حوزه باشد.
وی با اشاره به وسعت و محدودیت‌های موجود شهرستان خدابنده، ابراز امیدواری نمودند در آینده ای نه چندان دور با ایجاد شرایط مناسب پیگیری و حمایت لازم را از وزارتخانه برای احداث ساختمان خانه جوان در شهرستان و تجهیز امکانات برای تحقق اهداف ایجاد و توسعه خانه جوان به عمل آورند .

نظر شما