در حاشیه بازدید از ایستگاه تندرستی هیات پزشکی ورزشی زنجان؛

حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ایستگاه تندرستی هیات پزشکی ورزشی

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۵:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۶۳۸
حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ایستگاه تندرستی هیات پزشکی ورزشی
مدیر کل ورزش و جوانان استان در بازدید از ایستگاه تندرستی هیات پزشکی ورزشی زنجان، ایجاد پرونده سلامت ویژه ورزشکاران استان را مفید و کاربردی عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از ایستگاه تندرستی هیات پزشکی ورزشی زنجان، برگزاری چنین برنامه های را یکی از ضروریات ورزش امروز عنوان کرد و گفت : یک ورزشکار برای بالا بردن سطح توانایی های خود بایستی از سلامتی جسمانی خود کاملا اگاهی باشد که با برگزاری چنین برنامه های این امر میسر خواهد بود .

وی در رابطه با ایجاد پرونده سلامت ویژه ورزشکاران استان گفت : با بررسی و معاینه ادواری و با آگاهیاز وضعیت سلامت و جسمانی ورزشکاران می توان از نیاز ها و کمبود های جسمانی ورزشکار مطلع و راهکار های مناسب را جهت ارائه بهترین عملکرد توسط متخصصین علوم ورزشی اتخاذ کرد .
شایان ذکر است : ایستگاه تندرستی هیات پزشکی ورزشی زنجان در محل ورزش صبحگاهی موسسه خیریه مهرانه ( پارک ملت ) و با ارائه خدمات ؛ تست های سلامت روان ، راهنمایی و مشاوره ، تست دیابت و فشار خون ، مشاوره های تغذیه ای و توزیع بروشور بین بازدید کنندگان به صورت رایگان با هدف سلامتی جامعه ورزش و عموم شهروندان و معرفی کامل خدمات هیات ، جمعه ۲۷ مهر ماه برپا گردید .

 

نظر شما