استاندار زنجان:

سیاست‌های رشد جمعیت باید با تامین نیازهای واقعی خانواده‌ها همراه باشد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۴۰:۵۳
کد خبر: ۷۶۷۰۴۰
سیاست‌های رشد جمعیت باید با تامین نیازهای واقعی خانواده‌ها همراه باشد
استاندار زنجان با بیان اینکه نیازمند جمعیتی سالم، پرنشاط و با اخلاق در جامعه هستیم، افزود: البته نگرانی‌هایی نیز درخصوص پیر شدن نسل کنونی کشور و کاهش جمعیت وجود دارد که باید نسبت به سیاست های رشد جمعیت توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه شورای راهبری جمعیت استان؛ با بیان اینکه سیاست‌های رشد جمعیت باید با تامین نیازهای واقعی خانواده‌ها همراه باشد، اظهار کرد: تامین غذا، آب‌شرب و سایر نیازهای مردم در کنار سیاست‌های افزایش جمعیت باید مورد توجه قرار گیرد و برای تحقق سیاست‌های رشد جمعیت کشور و استان باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها گرفتار مشکلاتی از قبیل پیری و کاهش رشد جمعیت هستند، افزود: باید با نگاهی همه‌جانبه به مسائل جمعیتی، نسبت به نگرانی‌های افراد و خانواده‌ها که در نظرسنجی ها بیان شده حساسیت لازم را داشته باشیم.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید در پژوهش های علمی، چالش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مربوط به رشد جمعیت نیز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید در کنار دغدغه رشد جمعیت تلاش شود جمعیتی بانشاط، با اخلاق، سالم، پرتحرک و بافرهنگ در جامعه داشته باشیم، چرا که جمعیت سربار برای جامعه بی فایده است و مشکلات کشور را افزایش می‌دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز