نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی:

در زنجان نمی‌توان اخلاق را از سیاست جدا کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۶:۵۸
کد خبر: ۷۶۷۲۶۶
در زنجان نمی‌توان اخلاق را از سیاست جدا کرد
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این که همانگونه که دین را نمی‌توان از سیاست جدا دانست، اخلاق را هم نمی‌توان از سیاست جدا کرد، گفت: انصاف، زاییده اخلاق است. لذا هر چیزی را که برای خود می‌خواهیم برای دیگران هم بخواهیم و بپسندیم و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همه را به رعایت انصاف، دعوت کنیم که در این صورت، وحدت هم با وجود تمام سلایق در پی آن می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛سیدمرتضی خاتمی در جلسه شورای اداری استان با بیان این که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ضمن تدارک و آمادگی برای تبیین دستاوردها باید خود را نیز آماده پیرایش و بازبینی کنیم، اظهار کرد: در زمینه اخلاق، نیازمند بازآرایی هستیم که این بازبینی و بازآرایی باید در زمینه‌های مختلف مانند سبک مدیریت، اصلاح و بهبود روش‌ها و نحوه سلوک با جامعه و یکدیگر باشد. 
وی با اشاره به این که هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند، افزود: اگر برای رسیدن به هدف مقدس از وسایل نامقدس استفاده کنیم یا به دنبال هدف مقدس نیستیم یا به هدف مقدس دست نخواهیم یافت.
خاتمی با بیان این که مردم پس از 40 سال، انتظار پختگی و راندمان بیشتری از مسئولین دارند، خاطرنشان کرد: مردم، هم صداقت می‌خواهند و هم نزاع را برنمی‌تابند. ضمن این که وقت شعار گذشته و مردم، عمل می‌خواهند.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستگاه‌ها باید به نتیجه کار چندین ساله خود نگاه پژوهشی داشته باشند، تصریح کرد: باید میزان مراجعات مردمی به دستگاه‌ها کاهش یابد. حال که توسعه دولت الکترونیک از سرعت لازم برخوردار نبوده حداقل با گشاده‌رویی با مراجعان، برخورد شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین استان به نحو مطلوب، گفت: از استعدادهای استانی نیز باید استفاده شده و همه دیده شوند چرا که در این صورت، جامعه از عقده‌ها خالی می‌شود.
خاتمی با تاکید بر این که در اصول خود با احدی، معامله نمی‌کنیم، اضافه کرد: در این باره باید همراه ولایت فقیه باشیم و قدمی جلو یا عقب حرکت نکنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز