مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد :

لزوم ترویج ورزش در بین خانواده‌ها به طرق مختلف

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۳:۳۹
کد خبر: ۷۶۷۵۴۲
لزوم ترویج ورزش در بین خانواده‌ها به طرق مختلف
علی خلیلی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را همراه با پخش زنده از شبکه سوم را از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی عنوان کرد و افزود: این برنامه در مجموعه گاوازنگ زنجان و در تاریخ چهارم آبان ماه و از ساعت 7.30 دقیقه صبح برگزار خواهد شد.برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را همراه با پخش زنده از شبکه سوم را از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی عنوان کرد و افزود: این برنامه در مجموعه گاوازنگ زنجان و در تاریخ چهارم آبان ماه و از ساعت 7.30 دقیقه صبح برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛علی خلیلی با اشاره به اینکه ورزش باید در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی قرار گیرد، اظهار کرد: ورزش در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های غیرواگیردار نقش بسیار مهمی را دارد و باید هرچه بیشتر در جامعه توسعه پیدا کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش همگانی باید در بین خانواده‌ها و به ویژه بانوان بیشتر رواج پیدا کند، گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی نقش بسزایی در ترویج ورزش در بین خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سطح استان زنجان به خوبی و بر اساس برنامه‌ریزی برگزار شده است، تصریح کرد: بر همین اساس یک همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی جمعه این هفته و به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.
 خلیلی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را همراه با پخش زنده از شبکه سوم را از برنامه‌های مهم هفته تربیت بدنی عنوان کرد و افزود: این برنامه در مجموعه گاوازنگ زنجان و در تاریخ چهارم آبان ماه و از ساعت 7.30 دقیقه صبح برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برای این همایش خودرو و ده‌ها دوچرخه و جوایز دیگر در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مسیر پیاده‌روی این همایش از میدان کوهنورد تا مجموعه گاوازنگ است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز