مدیر گزینش استانداری زنجان:

عدالت محوری باید رویکرد مهم در گزینش افراد باشد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸:۲۰
کد خبر: ۷۶۷۷۸۹
عدالت محوری باید رویکرد مهم در گزینش افراد باشد
مدیر گزینش استانداری زنجان با اشاره به اهمیت عدالت محوری در گزینش افراد منتخب در دستگاه‌های اجرایی، گفت: عدالت محوری باید رویکرد مهم در گزینش افراد باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسین همپا در "دوره آموزشی تکنیک‌های تحقیق در گزینش" با بیان اینکه موضوع گزینش پشتوانه قانونی دارد، اظهار کرد: در مراحل گزینش افراد باید منافع تمامی اقلیت‌ها و گروه یکسان دیده و اطلاعات دقیق و توام با صداقت کسب شود.
وی با اشاره به اینکه نباید غرض‌ورزی و مسائل شخصی در تحقیقات دخالت داده شود، افزود: حتی اگر محقق با فردی مشکلی داشته باشد، باید بی‌طرفانه و مبتنی بر عدالت رفتار کرده و اجازه تضییع حقوق افراد داده نشود.
مدیر گزینش استانداری زنجان با بیان اینکه باید نسبت به اعمال خود در آخرت پاسخگو باشیم، یادآور شد: پروردگار بزرگ از حق‌الناس نمی‌گذرد و مسئولیت‌پذیری و پاسخگو بودن باید سرلوحه کار افراد فعال در این حوزه باشد.
وی با تاکید بر اینکه دنبال تجسس در زندگی افراد نیستیم، خاطرنشان کرد: دنبال بزرگ کردن حسنات باشید و خوبی‌ها را بیشتر نشان دهید و مباحث اعتقادی، سیاسی و اخلاقی برای احراز صلاحیت افراد مورد تاکید قرار گیرد. در حورزه اخلاق اصل بر برائت افراد است.
گفتنی است "دوره آموزشی تکنیک‌های تحقیق در گزینش" با حضور گزینشگران، کارشناسان و رابطین هسته‌های گزینش به میزبانی هسته گزینش استانداری زنجان برگزار شد.  
 این دوره آموزشی با حضور دکتر احمدی به عنوان مدرس دوره برگزار شد و جزوات آموزشی و دستورالعمل‌های این حوزه به شرکت‌کنندگان ارائه گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز