نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اصلی‌ترین منبع قدرت نظام، حمایت مردم است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۸:۱۷
کد خبر: ۷۶۷۸۱۳
اصلی‌ترین منبع قدرت نظام، حمایت مردم است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان این که اصلی‌ترین منبع قدرت نظام جمهوری اسلامی، حمایت و پشتیبانی مردم است، گفت: تمام تلاش دشمن این است که با ایجاد شکاف، این منبع قدرت را از مرکزیت نظام دور کند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری برای مبارزه با این دشمنی باید روزبه‌روز وحدت بین مردم و مسئولین، تقویت شود که تدبیر، برنامه‌ریزی، کار جهادی، ایثار و فداکاری لازمه این وحدت است و نمونه آن را در دوران دفاع مقدس، شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ آیت‌اله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان با بیان این که طبق فرمایش معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا از اسلام سیلی خورده است، خاطرنشان کرد: 40 سال مقاومت و ایستادگی انقلاب شکوهمند اسلامی، اُبهت و شکست‌ناپذیری آمریکا را از بین برد و آمریکا را به گوشه رینگ فرستاد.
وی افزود: امروز شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر مستکبر و مرگ بر ظالم» فقط شعار ملت ایران نبوده و در دنیا طنین افکنده است به‌طوری که حداقل 4 کشور در آمریکای لاتین با قدرت در مقابل سلطه‌گری آمریکا ایستاده‌اند.
خاتمی ادامه داد: وزارت خزانه‌داری آمریکا در 3 سال اخیر، 500 نیروی زبده و متخصص جنگ روانی و اقتصادی به نیروهای خود افزوده تا ملت ایران را از پای درآورد اما ملت ایران بارها و بارها مانند دوران دفاع مقدس در برابر این دشمنی‌ها ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در استان 2 هزار و 200 شهید را پشتوانه نظام دانست و با بیان این که در شرایط حساس کنونی، 2 راه در مقابل دشمنان وجود دارد، تصریح کرد: راه اول، اقرار به ذلت است که در این صورت باید دست از موضع حق برداریم و راه دوم، ایستادگی و مقاومت با وحدت و یکپارچگی است که خوشبختانه تاکنون ملت ایران کار بزرگی انجام داده و 40 سال در مقابل دشمنان به‌ویژه آمریکا ایستاده است.
وی با بیان این که امروز دشمنی ایران، 4 ضلع پیدا کرده است، اظهار کرد: آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی، جبهه نفاق و رژیم نوکرمعابِ مسلمان‌کُش سعودی، دشمنان ملت ایران هستند به‌طوری که وقتی بن سلمان می‌گوید باید شکست در سوریه و یمن را به خیابان‌های ایران بکشانیم، ترامپ و نتانیاهو اولین نفراتی هستند که وی را تشویق کرده و دشمنی خود را مخفی نمی‌کنند.
خاتمی با اشاره به این که مسئله آمریکا نابودی ایران است، گفت: اگر یک قدم عقب‌نشینی کنیم، دشمن 10 قدم به جلو می‌آید. لذا هرکسی که دلسوز نظام است باید برای شکستن حصارهای ایجاد شده توسط دشمن به دولت کمک کند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های درونی، خاطرنشان کرد: باید به استعدادها و قابلیت‌ها دقت کرده و عاقلانه فکر کنیم و گله‌گذاری‌ها را کنار بگذاریم چرا که دشمن همه ما مشترک است.
وی افزود: برخی سعی می‌کنند این را به جوانان القا کنند که راهی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد در حالی که این عیب واقعی است و نباید تصویرسازی غلطی از مشکلات داشته باشیم.
خاتمی تصریح کرد: حضور اهل بیت(ع) در مرکز قدرت و سیاست در عمل نشان داد که خون بر شمشیر پیروز است که این منطق حدود 1400 سال است که بر مأذنه‌های عزت، استقلال، بزرگی و آزادی، ندا سر می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز