ورزشکاران زنجانی در رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور؛

کسب دو نشان نقره توسط ورزشکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۶:۱۱
کد خبر: ۷۶۸۲۶۹
کسب دو نشان نقره توسط ورزشکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد
ورزشکاران زنجانی در رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور 'گروه ج' عنوان سوم را از آن خود کردند. این مسابقات از 23 تا 24 مهر در سالن امام علی، شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسعود بهمنی گفت: تیم زنجان توسط ابراهیم باباخانی در وزن 61 کیلوگرم و محمدرضا داداشی در وزن 125 کیلوگرم به نشان نقره رسید و علیرضا پیری نیز در وزن 86 کیلوگرم توانست عنوان پنجم را کسب کند.

وی اظهار داشت: امیرحسین کثیرلو، ابراهیم باباخانی، امیرحسین حیدری، علیرضا عباسی، ماهان کاظمی، علیرضا پیری، محمدحسین قنبری، حسین هدایتی و محمدرضا داداشی در اوزان 57- 61- 65- 74- 79-86- 92- 97- 125کیلوگرم و علیرضا دوستی و محمدامیر حسنی در وزن 70 کیلوگرم، ترکیب تیم زنجان در این مسابقات بود.

بهمنی افزود: مهدی بیگدلی و مسعود پیری به عنوان مربی و محمد عادلپور نیز به عنوان سرپرست، تیم جوانان این استان را در این پیکارها هدایت و همراهی کردند.

ورزشکاران زنجانی در رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور 'گروه ج' عنوان سوم را از آن خود کردند. این مسابقات از 23 تا 24 مهر در سالن امام علی، شهرستان سیرجان استان کرمان برگزار شد کشتی گیران شرکت کننده در اوزان 57- 61- 65- 70- 74- 79- 86- 92- 97- 125 کیلوگرم بر روی تشک رفتند و زنجان توانست با یک نشان طلا، سه نقره و یک مدال برنز در جایگاه سوم قرار گیرد و خراسان جنوبی و سمنان نیز عناوین نخست و دوم را به دست آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز