مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

برنامه ریزی برای حل مشکل بیمه ها انجام شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۷:۱۲
کد خبر: ۷۶۸۴۴۰
برنامه ریزی برای حل مشکل بیمه ها انجام شد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به برخی مشکلات در حوزه سلامت استان و کشور، گفت: مشکلات حوزه سلامت در استان زنجان پیگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسیح اله سلطانی در همایش گرامیداشت هفته سلامت، با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه داروخانه ها و بیمه ها وجود داشته است، اظهار کرد: کمیته هایی در راستای کاهش مشکلات در این بخش ها تشکیل شده و برای کاهش مشکلات برنامه ریزی شده است.
وی با بیان اینکه کشور در شرایط فعلی دچار مشکلاتی ناشی از تحریم و فشارهای دشمنان انقلاب است، افزود: نباید اجازه دهیم در شرایط فعلی مشکلات بر کشور فائل آید و باید با کار تیمی و اقدام جمعی نسبت به برون رفت از مشکلات اقدام کنیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه دولت برای حوزه سلامت اقدامات زیادی انجام داده است، خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته در بخش های مختلف اقدمات زیادی برای سلامت مردم صورت گرفته و استان زنجان نیز به تاثی از سیاست های کشور اقدامات لازم را انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در استان زنجان اقدامات فراگیری برای ارائه خدمات مناسب در حوزه سلامت صورت گرفته است، یادآور شد: اجرای طرح تحول سلامت از اقدامات مهم صورت گرفته بوده و شاهد پوشش مناسبی از ارائه خدمات در نقاط مختلف استان هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز