معاون وزیر ورزش و جوانان در آیین تجلیل از ورزشکاران آسیایی و پارااسیایی استان زنجان عنوان کرد

عملکرد خوب ورزش ایران در سال جاری با وجود تنگناهای موجود

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۰:۴۳
کد خبر: ۷۶۹۶۲۱
عملکرد خوب ورزش ایران در سال جاری با وجود تنگناهای موجود
معاون وزیر ورزش و جوانان : در مسابقات پارآسیایی نیز برای نخستین بار سوم شدیم که پس از انقلاب یک افتخار بسیار بزرگ برای ورزش بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ عبدالحمید احمدی امروز در آیین تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پارااسیایی استان زنجان، با تبریک به ورزشکارها و تقدیر از حمایت مسوولان استان از ورزش، خاطرنشان کرد: امسال شاهد موفقیت ورزشکاران در بازی های آسیایی بودیم که با وجود تنگناها سال خوبی برای ورزش بوده است.
معاون وزیر ورزش و حوانان با اشاره به کسب 62 مدال در مسابقات آسیایی، تصریح کرد: در مسابقات پارآسیایی نیز برای نخستین بار سوم شدیم که پس از انقلاب یک افتخار بسیار بزرگ برای ورزش بود.
وی با بیان اینکه در المپیک جوانان نیز 17 پله رشد داشتیم و 7 مدال طلا کسب کردیم، گفت: در فوتبال نیز شاهد حضور پرسپولیس در فینال آسیا هستیم که امیدواریم قهرمان آسیا شود.
 احمدی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم تیم ملی نیز قهرمان جام ملت های آسیا شود تا ورزش در سال 97 یک پرونده موفق از خود به جای گذارد، بیان کرد:امیدواریم همچنان شاهد این حمایت ها و افتخارات از سوی ورزش باشیم.
❇️ معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدار ورزشکارها با رهبری معظم انقلاب، افزود: این دیدار اخیر بسیار صمیمی و ویژه بود و رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.
وی با بیان اینکه از سوی اداره کل ورزش برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم تجلیل از دیگر مدال آوران ورزش استان زنجان انجام شود، خاطرنشان کرد: ما نیز در وزارت خانه اعتبار ویژه برای این امر در نظر خواهیم گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز