به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان؛

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۷:۱۱
کد خبر: ۷۷۲۰۶۴
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان: در سیزده آبان امسال ما معلمان و دانش آموزان با پیروی از آموزه های مکتب حسینی و با شعار «هیهات من الذله» یک بار دیگر اقتدار و اتحاد خود را در برابر استکبار جهانی، به رخ جهانیان خواهیم کشید.انشاا...
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.
متن پیام مریم رشتچی به شرح زیر است:

به نام خدا

سیزده آبان یادآور سه واقعه مهم و تاثیرگذار تاریخی است که هر یک از آنها به نوبه خود موجب حرکت های عظیم و اثرساز در تاریخ کشور ما شد. تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی وقایعی بودند که ملت ایران را کنار هم آورده و در برابر استکبار آنها را متحد و یکپارچه کرد.

   روحیه استکبار ستیزی مردم ایران در طول تاریخ نشان داده است که استیلا بر این مردم و این کشور امری سخت و ناممکن است خصوصا که مطابق آموزه های دین مبین اسلام، راه هر گونه سلطه مستکبران بر مسلمانان بسته شده و این واقعیتی است که در رهایی ملت ایران از زیر یوغ مستکبرین موثر واقع شده است.

    یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند.

  13 آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند. پیام روز 13 آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار خویش سرتسلیم فرود آورند ودر برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها مقابله کنند.

  امسال در شرایطی 13 آبان را گرامی می داریم که از هر سو با توطئه و تبلیغات سوء دشمنان مواجهیم. این تبلیغات و هجمه ها که با همراهی رسانه های غربی توام شده ، بیش از پیش اتحاد ما را در برابر نقشه های شوم آنان را ضروری می سازد.

   در سیزده آبان امسال ما معلمان و دانش آموزان با پیروی از آموزه های مکتب حسینی و با شعار «هیهات من الذله» یک بار دیگر اقتدار و اتحاد خود را در برابر استکبار جهانی، به رخ جهانیان خواهیم کشید.انشاا...

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز