جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در یادواره شهدای دانش آموز استان:

دانش‌آموزان باید با نحوه شکل‌گیری و علل انقلاب اسلامی و خدمات آن آشنا شوند

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۶:۰۱
کد خبر: ۷۷۲۷۶۴
دانش‌آموزان باید با نحوه شکل‌گیری و علل انقلاب اسلامی و خدمات آن آشنا شوند
ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان در یادواره شهدای دانش آموز و شهید محمد حسین فهمیده در کانون سهروردی گفت: دانش‌آموزان باید با نحوه شکل‌گیری و علل انقلاب اسلامی و خدمات آن آشنا شوند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد؛ اضافه کرد: به همین دلیل امسال اهمیت بیشتری دارد و بهترین زمان برای تببین اهداف انقلاب اسلامی است.

ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه بهترین مکان برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی مدارس و بستر کلاس‌های درس است؛ اضافه کرد: دانش‌آموزان باید با نحوه شکل‌گیری و علل انقلاب اسلامی و خدمات آن آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید با آسیب‌های شبکه‌های خارجی که اقدام به سمپاشی از طریق ماهواره و فضای مجازی می‌کنند، باشند؛ افزود: باید آنها را با آسیب‌های اجتماعی آشنا کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نباید فریب استکبار و استعمار را بخوریم و باید همیشه آگاهانه به مسائل نگاه شود؛ افزود: باید مطلع باشیم که انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی را با خود به همراه داشته است.

طهماسبی با اشاره به اینکه انقلاب ایران برگرفته از قیام عاشورا و تبعیت از سید و سالار شهیدان روی داده است؛ اظهار کرد: با همه سختی‌ها و مشکلات باید به پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاد.

 

 

نظر شما