رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با امام جمعه سلطانیه:

آرامش و امنیت جامعه در گرو وحدت و همدلی است

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۰:۴۶
کد خبر: ۷۷۲۹۰۴
آرامش و امنیت جامعه در گرو وحدت و همدلی است
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های ائمه جمعه از دستگاه قضایی استان گفت: آرامش و امنیت جامعه در گرو وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در ادامه گفت: مدیران و مسولان بایستی از ایجاد چالش در مجموعه ها اجتناب کنند چرا که این موضوع سبب ایجاد اختلافات میشود و در این راستا دفاتر ائمه جمعه مهمترین محل برای رفع این مسائل و مشکلات می باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن مهم و موثر شمردن استفاده از مدیریت اسلامی در مدیریت سازمانها و همچنین تاکید بر کار گروهی اظهار داشت: با استفاده از مدیریت اسلامی در مدیریت مجموعه ها که تاکید بر کارهای جمعی دارد، اقدامات خوب و با برکت در کار جمعی است در غیر اینصورت کار فردی و سلیقه ای منتج به نتیجه نخواهد شد.

در این دیدار امام جمعه شهر سلطانیه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان معاونین در شهر سلطانیه گفت: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین مسولین شهرستان وجود دارد که نتیجه این ارتباط و تعامل منجر به حل مسادل و مشکلات مردم خواهد شد.

در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری استان با حضور در دادگستری شهرستان سلطانیه ضمن بازدید از شعب دادگاهها، با کارکنان قضایی و اداری دادگستری دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای مسولین و کلیه کارکنان دادگستری این شهرستان گفت: اکثردرخواست ها و انتقادات حوزه های قضایی استان یکسان است که ان شاالله تلاش برای رفع این درخواست ها انجام خواهد پذیرفت.

وی در ادامه افزود: دادگستری شهرستان سلطانیه از نیروهای خوب، توانمند و با ایمان برای خدمت به مردم برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت:توزیع امکانات رفاهی و اداری در کلیه حوزه ها و حتی در دورترین نقطه بایستی به صورت عادلانه صورت بگیرد و به هیچ عنوان در توزیع امکانات و خدمات هیچ گونه تبعیضی نباید صورت بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در این حوزه قضایی رسیدگی به پرونده ها و حل مسائل و مشکلات مردم نیازمند یک کار جهادی می باشد که قطعاً با وجود این نیروهای توانمند و کار جهادی روند رسیدگی به پرونده ها تسریع خواهد شد.

در این دیدار صالحی رئیس دادگستری شهر سلطانیه، عربلو دادستان سلطانیه و جمعی از کارکنان به نمایندگی به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز