همراه با دانشجویان، اساتید، کارکنان و مسئولین مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان؛

نشستی صمیمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان با دانشجویان

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۴:۲۷
کد خبر: ۷۷۲۹۲۲
نشستی صمیمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان با دانشجویان
دانشگاه جامع علمی کاربردی نباید صرفا متولی ارتقای شغلی افراد یعنی ارتقای شغلی کارکنان باشد ولی اگر این کار در چارچوب قانونی باشد، مانعی ندارد اما دانشگاه جامع علمی کاربردی و مراکز وابسته متولی آن نمی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر طغرانگار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان در نشستی صمیمی در معیت معاونین علمی و اجرایی و مدیر حراست دانشگاه جامع واحد استانی با دانشجویان، اساتید، کارکنان و مسئولین مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان که سخنران اصلی این دیدار بودند، با بیان این نکته که هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور، متمرکز کردن مراکز علمی کاربردی به چهار بخش صنعت، کشاورزی، مدیریت اجتماعی و فرهنگ و هنر می باشد، از مراکز مجری خواستند در فرآیند پذیرش دانشجو به تخصصی شدن مرکز با دو هدف (افزایش کیفیت و فرهنگ سازی) بپردازند.

وی در این نشست صمیمی پیشنهاد دادند که دانشجویان در قالب همایش ها و سمینارهایی که در واحد استانی برگزار می شود می توانند نسبت به ارائه تولیدات و همچنین نشان دادن استعدادها و توانایی های خود در قالب نمایشگاه در رشته های تحصیلی بویژه رشته دوخت و تکنولوژی لباس بپردازند.

ایشان تصریح کردند که هدف دانشگاه جامع واحد استانی کمک به توسعه مراکز آموزشی ذی ربط با وجود امکانات محدود استانی می باشد. وی همچنین اظهار داشت که هدف از ادامه تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی فقط این نباشد که به عنوان مثال فردی که 2 سال تا زمان بازنشستگی اش باقی مانده است برای افزایش حقوق و ارتقای شغلی و بدون توجه به کیفیت و بالا بردن سطح آموزش خود در این دانشگاه درس بخواند.

در ادامه لیلا ناصریان معاون علمی واحد استانی، ضمن تشکر از رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی  فنی و حرفه ای زنجان، هدف از چنین نشست هایی را دیدار چهره به چهره با دانشجویان و رسیدگی به مشکلات و ایجاد ارتباط نزدیک با آنها دانست. وی با ایجاد طرح پرسش و پاسخ از دانشجویان حاضر در جلسه درخواست نمودند که سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند که در ادامه خانم معصومه نجمی، دانشجوی رشته کاردانی رشته طراحی دوخت و تکنولوژی لباس به نبود امکانات کامل در کارگاههای مربوط به این رشته و همچنین نبود سرویس جهت تسریع در رفت و آمد آسان دانشجویان به کارگاهها اشاره کرده و از مسئولین مرکز خواستار رسیدگی به این مشکل شدند. همچنین  آقای  محفوظ علی عزیزی،  دانشجوی رشته تاسیسات مکانیکی ساختمان، به بیان نقطه نظرات و برخی از مسائل و مشکلات  پرداختند.

در این نشست علی ملکی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ضمن عرض خیرمقدم و تشکر و قدردانی از حضور گرم و صمیمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان و هیات همراه، گزارش  مختصری از عملکرد آموزشی و مسائل جاری مرکز پرداختند و در رفع کاستی ها و مشکلات آموزشی در جهت رسیدن به اهداف والای دانشگاه که همان افزایش کیفیت آموزشی است قول مساعد دادند که نسبت به تسهیل امور اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز