فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف ۱۵ دستگاه لوازم خانگی و ۹۳ گوشی موبایل

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۰:۲۱
کد خبر: ۷۷۴۲۲۷
کشف ۱۵ دستگاه لوازم خانگی و ۹۳ گوشی موبایل
سردار آزادی با بیان اینکه کامیونت ایسوزو شناسایی و متوقف شد ، خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن 15 دستگاه انواع لوازم خانگی و 93 دستگاه تلفن همراه قاچاق را کشف کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سردار " علی آزادی " با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده موفق شدند یک دستگاه کامیونت ایسوزو  حامل کالای قاچاق را در محور" بیجار - زنجان" شناسایی کنند.

سردار آزادی با بیان اینکه کامیونت ایسوزو شناسایی و متوقف شد ، خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن 15 دستگاه انواع لوازم خانگی و 93 دستگاه تلفن همراه قاچاق  را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت :راننده این خودرو به اتهام حمل کالای قاچاق دستگیر و به مراجع قضائی  معرفی شد.

سردار آزادی اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

 

نظر شما