جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

باید آموزش‌های رانندگی در استان به خوبی پررنگ و تقویت شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۷۴۴۳۸
باید آموزش‌های رانندگی در استان به خوبی پررنگ و تقویت شود
جعفر کردلوجانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تأکید کرد: متأسفانه فرهنگ رانندگی در زنجان ضعیف است و باید آموزش‌های رانندگی در استان به خوبی پررنگ و تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جعفر کردلو جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان  اظهار کرد: متأسفانه فرهنگ رانندگی در زنجان ضعیف است و باید آموزش‌های رانندگی در استان به خوبی پررنگ و تقویت شود.

جعفر کردلو در همایش راهوران محله،بابیان اینکه وقوع تصادفات در استان زنجان کاهش دارد، گفت: استان زنجان در وقوع تصادفات جاده‌ای رتبه  ۲۳ کشوری را دارد.  در بحث تصادفات فوتی رتبه ۲۴ کشوری را دارد و باید با رعایت قوانین و مقررات بیشتر از این تصادفات را کاهش بدهیم. 

کردلو  افزود: رعایت سرعت مطمئنه ۳۰درصد و بستن کمربند ایمنی ۴۰ تا ۶۵ درصد از فوتی‌ها در تصادفات را کاهش می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از دهیاران خواست که در روستاها تابلوهایی در راستای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نصب کنند تا مردم روستا از این اطلاعات استفاده کنند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تأکید کرد: متأسفانه فرهنگ رانندگی در زنجان ضعیف است و باید آموزش‌های رانندگی در استان به خوبی پررنگ و تقویت شود. 

کردلو همچنین بر فرهنگ‌سازی بستن کمربند ایمنی در استان تأکید کرد و افزود: توجه به این امر باعث درصد زیادی از تصادفات فنی را کاهش می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز