مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان:

اجرای دقیق قانون سرلوحه کار ماست/ توجه به پیشگیری بجای مچ‌گیری

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۲۱:۵۶
کد خبر: ۷۷۴۴۴۷
اجرای دقیق قانون سرلوحه کار ماست/ توجه به پیشگیری بجای مچ‌گیری
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان اجرای دقیق قانون را از مهمترین وظایف و سرلوحه برنامه های خود عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم ضمن رعایت دقیق قوانین بر پیشگیری بجای مچ‌گیری تمرکز نموده و از وقوع تخلفات در نظام اداری پیشگیری نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سعید صفری در مراسم معارفه خود بعنوان مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط مستمر با دفاتر ستادی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و فعالین این عرصه می توان عملکرد و خروجی مطلوب‌تری ارائه نمود.
وی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی را حلقه ارتباطی مهمی میان مردم و مسئولین توصیف کرد و گفت: باید با روی گشاده پذیرای مردم باشیم و مطالبات قانونی و درخواست های بحق آنان را به گوش مسئولین برسانیم.
مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ابراز امیدواری کرد با همکاری کارشناسان این دفتر و با بهره گیری از نیروی ابتکار و خلاقیت همکاران ارتباط مردم با دولت را تقویت نموده و رضایتمندی عمومی در سطح جامعه را افزایش دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز