قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

همکاری شرکت آبفار استان زنجان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی در آبرسانی به روستاها

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۷۵۵۳۸
همکاری شرکت آبفار استان زنجان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی در آبرسانی به روستاها
رضا کابلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: از سال 1392 تاکنون 149 روستای استان زنجان با مشارکت اهالی، خیرین، دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از مشارکت با قرارگاه پیشرفت و آبادانی در آبرسانی به روستاهای محروم از آب خبر داد.

وی با بیان اینکه 15روستا از 149 روستای آبرسانی شده با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی صورت گرفته است، افزود: اعتبار هزینه شده در پروژه های مشارکتی 290 میلیارد ریال می باشد که با مشارکت مردم، دهیاری ها، آبفار و بسیج سازندگی تامین گردیده است.

رضا کابلی با بیان اینکه شرکت آبفار استان زنجان در پروژه های آبرسانی مشارکتی از اولین استان ها و بعنوان پایلوت می باشد، اظهار داشت: احداث و بازسازی تاسیسات آبرسانی، حفر چاه، احداث خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و ایجاد شبکه توزیع از جمله فعالیت های انجام گرفته شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستاها و مشارکت مردمی بوده است.

این مقام مسئول در ادامه اجرای طرح آب شرب روستاهای سالارآباد، حاج سیران و لهرگین از بخش قره پشتلو، آبرسانی به روستاهای حصار سفلی، بیرونده، فریدون، قمیشلو و آقجه کند از توابع شهرستان خدابنده و مرمت منبع آب روستای پری، قره داش، قلعه جوق، سعید کندی و کردی از توابع بخش ماهنشان را از طرح های مشارکتی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اعلام اینکه 36 طرح مشارکت مردمی توسط شرکت آبفار در دست اقدام است، یادآور شد: این طرح های مشارکتی عمدتا در روستاهای بالای 20 خانوار اجرا می شود که از 36 پروژه  18 طرح به اتمام رسیده است.

وی از مطالعه بر روی 34 روستای دیگر به منظور اجرای پروژه آبرسانی در سطح استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: از این 34 روستای مورد هدف چند روستا با قرارگاه پیشرفت و آبادانی مشترک می باشد که به همین منظور در آینده نزدیک تفاهم نامه ایی جهت اجرای طرح های آبرسانی مشارکتی بین طرفین امضاء خواهد شد.

 

نظر شما