مشاور وزیردرامور بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش در زنجان:

معلمان کاشف استعداد دانش آموزان هستند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۷۵۹۸۵
معلمان کاشف استعداد دانش آموزان هستند
احمد صافی مشاور وزیردرامور بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش در زنجان گفت: معلمان کاشف استعداد دانش آموزان هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مراسم گرامیداشت تجلیل از بازنشستگان فرهنگی استان زنجان با حضور دکتر صافی مشاور وزیردرامور بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش، رجب علی کریمی مسئول ستاد بزرگداشت مقام معلم وزارت آموزش وپرورش، مدیرکل آموزش وپرورش استان، رییس دانشگاه فرهنگیان استان وجمعی از مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات زیتون جهاد کشاورزی زنجان برگزار شد.

احمد صافی مشاور وزیردرامور بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش در این مراسم گفت: یکی از نعمت هایی که نصیبم شده این است که معلم شده ام وخوشحال هستم که یک استاد تربیت معلم به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان سکان تعلیم وتربیت را در دست گرفته است.

صافی ادامه داد:تربیت رشد دادن انسان است و زند ه باد روسای آموزش وپرورشی که به رشد یافتن معلمانشان کمک می کنند.

وی افزود: انسان رشد یافته بسیار قیمتی و ارزشمند است و اگر فیزیکدان خوب، ریاضیدان خوب ، شاعر خوب ، مدیر خوب، و یا پدر ومادر خوب می خواهیم بایدپس از مساجد ومراکز متبرکه مدارس را دریابیم وحرف اول وآخر را در مدارس معلمین می زنند .

این مقام مسئول ادامه داد: معلمین کاشف استعداد هستند و اگر تاریخ آموزش وپرورش را علم شدن انسان بدانیم معلمین علی الخصوص معلمین مومن ، متبحر و دلسوز بیشترین اثر را در شدن و بوجود آمدن  انسان ها داشته اند .

مشاور وزیردرامور بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش با اشاره به مقام بالای استاد روزبه زنجانی و نقش تاثیر گذار وی در دبیرستان علوی در تهران بسیاری از مسئولین طراز اول کشورمان را دست پرورده این معلم ماندگار دانست چرا که او نمونه کامل یک استاد اخلاق، و استاد ایمان در کنار رشته تدریسش یعنی فیزیک بود.

 صافی درپایان ضمن یاد کردن از مرحوم غضنفریان وتقدیر از تلاش های وی در کانون بازنشستگان زنجان ابراز امیدوار کرد تا به سلامت روانی ، اجتماعی، معنوی، خود مراقبتی ، پیاده روی و سفر سالمندان بخصوص فرهنگیان بازنشسته بیش از پیش توجه گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز