با حضور مدیر امور آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد

مراسم نمادین و متمرکز افتتاحیه پارالمپیاد درون مدرسه ای

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۷۶۲۷۲
مراسم نمادین و متمرکز افتتاحیه پارالمپیاد درون مدرسه ای
فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هدف از اجرای برنامه پارالمپیاد درون مدرسه ای را توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت ورزشی، کمک به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه و پرورش منابع انسانی آینده کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضور معاونین آموزش و پرورش استان، مدیر امور آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورمراسم نمادین و متمرکز افتتاحیه پارالمپیاد درون مدرسه ای در محل آموزشگاههای تلاش و شهید خدایی برگزار شد.
  در این مراسم خانم عزیزی مدیر امور آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به اهمیت و نقش موثر فعالیتهای ورزشی و توانبخشی در کنار آموزش اشاره نمود و خاطر نشان کرد: المپیاد درون مدرسه ای تبلوری از جلوه های ورزش همگانی بوده و با توجه به اینکه این نوع برنامه ها در مدارس خلاق محور بوده به تعمیم و فراگیر نمودن فعالیتهای ورزشی کمک می نماید.

  در ادامه فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هدف از اجرای برنامه پارالمپیاد درون مدرسه ای را توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت ورزشی، کمک به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه و پرورش منابع انسانی آینده کشور دانست.

وی گزارشی از آمار دانش آموزان تحت پوشش، آمار نیروی انسانی و برنامه های اداره استثنایی ارائه نمود.

   در این مراسم که با حضور 150 نفر از دانش آموزان برگزار شد، دانش آموزان پس از اجرای رژه پرچم پارالمپیاد درون مدرسه ای را به احتزاز درآوردند و در ادامه مراسم با اجرای حرکات نمادین ورزشی مهارتهای خود را به نمایش گذاشتند.

 

نظر شما