طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛

محمود علیمحمدی به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۸:۴۹
کد خبر: ۷۷۶۷۴۴
محمود علیمحمدی به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد
فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات جعفر محمدی معاون هنری و سینمایی سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت تعامل و همراهی متولیان فرهنگی در راستای پیشبرد فرهنگ عمومی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم معارفه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان صبح امروز پنج‌شنبه ٢٤ آبان ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم حکم انتصاب محمود علیمحمدی، به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان قرائت شد.

فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات جعفر محمدی معاون هنری و سینمایی سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت تعامل و همراهی متولیان فرهنگی در راستای پیشبرد فرهنگ عمومی استان تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین با قدردانی از زحمات اسدالله درویش امیری استاندار سابق زنجان، انتصاب فتح الله حقیقی به عنوان استاندار جدید زنجان را هم تبریک گفت و افزود: امید می رود با حضور نیروهای کارآمد زمینه توسعه استان بیش از گذشته فراهم شود.

همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات پنج ساله جعفر محمدی به عنوان معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش های فرهنگی، هنری و سینمایی، ایشان به عنوان مشاور فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد.

علیمحمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان پیش از این سابقه فعالیت در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی، معاونت صنایع دستی و معاونت سرمایه گذاری را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

وی در سخنانی به فضای هنری و سینمایی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: هنرمندان در این عرصه و بحران حاکم بر کشور که در نتیجه منفعت طلبی دشمنان این انقلاب در کشور جاری است باید روحیه امید و نشاط را برپیکره جامعه بدمند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز