نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی :

اقتصاد، اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۸:۳۷
کد خبر: ۷۷۷۲۵۹
اقتصاد، اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد، اولویت اصلی کشور و نظام جمهوری اسلامی است تا با توجه کافی به این بخش و انسجام و اتحاد از مشکلات عبور کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فریدون احمدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران زنجان افزود: باید با وحدت و همدلی از شرایط حاکم در اقتصاد و گردنه های آن عبور کنیم و به سمت حل مساله اصلی کشور برویم.

وی با بیان اینکه در استان زنجان گرفتار بلای سیاسی نیستیم، خاطرنشان کرد: باید با تمام توان و مستقل از فکر و خط مشی سیاسی از همه افراد مجرب در کشور بهره برد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس همراه دولت بوده و با تاسی از منویات ولی امر مسلمین از برنامه های آن حمایت می کند.

احمدی بر استفاده از نیروهای بومی در عرصه های خدمت رسانی استان زنجان تاکید کرد و افزود: ما خواستار اهتمام بر استفاده از این نیروها هستیم چرا که این افراد می توانند همه حوزه ها را ارتقا دهند.

وی تاکید کرد: همه نیروها و مسئولان غیربومی از ابتدای کار باید به همراه خانواده خود در استان حضور دائمی داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از نیروهای فراجناحی در مناصب مختلف تاکید کرد و گفت: اگر از همه جناح ها در دولت نباشد این سمی خطرناک محسوب می شود.

احمدی ادامه داد: با این روش می توانیم از سرمایه نیروی انسانی موجود به نحو مطلوبی در رشد و توسعه کشور بهره مند شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز