استاندار اسبق ز نجان در مراسم تودیع :

بنده طبق عهد و پیمانی که با مردم بسته بودم تلاش خود را کردم تا پیشرفت و توسعه استان آسیبی نبیند

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶:۲۸
کد خبر: ۷۷۷۴۱۰
بنده طبق عهد و پیمانی که با مردم بسته بودم تلاش خود را کردم تا پیشرفت و توسعه استان آسیبی نبیند
استاندار سابق زنجان: از افتتاح برخی از پروژه‌ها پرهیز کردم، تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سفر دولت به زنجان دست استاندار جدید خالی نماند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  اسداله درویش امیری ظهر امروز در مراسم تودیع خود: استاندار سابق زنجان با اشاره به اینکه تجربه ۱۱ بار تودیع و معارفه دارم و در سال ۱۳۸۸ یکبار بازنشسته شدم و یکبار تجربه خروج از مسؤولیت را امتحان کردم و بار دیگر با دعوت دولت دوباره به نظام اداری کشور برگشتم. پس از سه سال مسؤولیت در میراث فرهنگی با رای دولت یازدهم به عنوان استاندار منصوب شدم.
گفتند که بنده فقط برای برگزاری انتخابات آمده‌ام و در این مدت جانشینان خیالی را برای بنده انتخاب کردند ولی بنده با توجه به اینکه توسعه استان مهم بود و طبق عهد و پیمانی که با مردم بسته بودم تلاش خود را کردم تا پیشرفت و توسعه استان در سایه همدلی و انسجام آسیبی نبیند.

اسدالله درویش‌امیری ضمن تقدیر از همراهی آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان گفت: نتیجه این همراهی پیشرفت طرح‌های عمرانی، دو خطه کردن راه‌آهن زنجان- قزوین- تهران و پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمان‌کاران، انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین وزرات بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و استانداری برای اجرای طرح تحول سلامت، اجرای عملیات اجرایی بیمارستان الغدیر ابهر، اضافه شدن ۱۰۵ تخت به تخت‌های بیمارستان استان، افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تنی غلات خدابنده، اجرای عملیات اجرایی دانشکده علوم زیست، گازرسانی به ۱۸۵ روستا و شهر نوربهار، احداث ده‌ها مدرسه و مجتمع‌های آبرسانی به استان است.البته از افتتاح برخی از پروژه‌ها پرهیز کردم، تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سفر دولت به زنجان دست استاندار جدید خالی نماند.

استاندار اسبق زنجان به افتتاح پارک علم و فناوری اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۴۹ شرکت دانش بنیان در زنجان فعالیت دارند.  امروز نیز خرسندم که نخستین شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کلنگ‌زنی و نخستین مرکز رشد  مجاری کشور در زنجان تاسیس شد.

وی با اشاره به رتبه‌های نخست زنجان در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیان کرد: مراقبت کنیم بی‌جهت شایعه‌سازی و فضاسازی نکنیم.

درویش‌امیری تصریح کرد:  فاز دوم پارس حیات و کیمیا حیات ابهر و احداث بزرگترین واحد مرغ تخم‌گذار در کشور، افزایش ظرفیت ذخیره سازی غلات به میزان ۲۰۰ هزار تن، تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری به میزان ۱۵ هزار هکتار، اجرای طرح پتروشیمی استان که از سال ۱۳۸۵ یا مشارکت ۹۶ هزار سهامدار جز که پیشرفت چندانی نداشت از جمله اقدامات صورت گرفته در استان است.

استاندار سابق زنجان گفت: افزایش قابل توجه صادرات استان به ۲ درصد از کل کشور، وصول ۱۳۰ درصدی درآمد استان نسبت به سال قبل از دیگر فعالیت‌های اقتصادی صورت گرفته در استان بوده است.

وی در پایان سخنان خودگفت: چون امروز صحبت از رسانه شده است بنده از یک رسانه شکایت کرده بودم که همین جا به مدیر حقوقی‌ام می‌گویم که آن را پس بگیرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز