قائم مقام وزیر کشور در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان در جمع خبرنگاران:

رایزنی‌ برای آزادی مرزبانان ربوده شده ادامه دارد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۲:۵۱
کد خبر: ۷۷۷۴۲۱
رایزنی‌ برای آزادی مرزبانان ربوده شده ادامه دارد
سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور ظهر یکشنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب سرپرست برای استان‌هایی که استانداران آنها مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند، گفت: همان‌گونه که دیروز اعلام شد برای پست استانداری تعدادی از استان‌ها سرپرستی در نظر گرفته شده که تلاش می‌شود در اسرع وقت استانداران این استان‌ها تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ قائم مقام وزیر کشور از تداوم رایزنی ها برای آزادی سایر مرزبانان ربوده شده خبر داد و گفت: در حال حاضر با طرف پاکستانی در این خصوص در حال انجان اقدامات مشترک هستیم.

قائم مقام وزیر کشور ظهر  یکشنبه در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب سرپرست برای استان‌هایی که استانداران آنها مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند، گفت: همان‌گونه که دیروز اعلام شد برای پست استانداری تعدادی از استان‌ها سرپرستی در نظر گرفته شده که تلاش می‌شود در اسرع وقت استانداران این استان‌ها تعیین شود.

وی از تداوم رایزنی‌ها برای آزادی سایر مرزبانان‌گفت: در حال حاضر با طرف پاکستانی در این خصوص در حال انجام اقدامات مشترک هستیم.

هاشمی گفت: رایزنی بین دولت ایران و پاکستان برای آزادسازی سایر مرزبانان ادامه دارد. 

 

 

 

 

 

نظر شما