مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان قلع و قمع شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۷:۱۸:۲۹
کد خبر: ۷۷۷۴۹۹
تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان قلع و قمع شد
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: سعی شده است با تسهیل روند صدور مجوز برای تغییر کاربری های مجاز در اراضی کشاورزی کم بازده استان، فرآیند مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن برابر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی و آیین نامه های مربوطه و نهایتا با تشخیص ضرورت در کمیسیون تبصره یک ماده یک انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیر امور اراضی سازمان تصریح کرد: به استناد احکام صادره قطعی طی 6 ماهه نخست سال جاری اقدام به قلع و قمع 79 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان شده است که سطح 21 هزار و 472 متر مربع را در برمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان عمدتا دیوار، بنا، محوطه سازی و استخر را شامل می‌شود، بیان داشت: بهره‌برداران بخش کشاورزی در مناطق مختلف استان لازم است قبل از هر گونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی خود با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه نسبت به اخذ مجوز تغییر کاربری اقدام کنند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: سعی شده است با تسهیل روند صدور مجوز برای تغییر کاربری های مجاز در اراضی کشاورزی کم بازده استان، فرآیند مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن برابر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی و آیین نامه های مربوطه و نهایتا با تشخیص ضرورت در کمیسیون تبصره یک ماده یک انجام گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگسازی اهمیت حفاظت از اراضی کشاورزی در بین آحاد جامعه و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز در استان زنجان، همه ساله اطلاعات و نکات لازم به طرق مختلف از جمله بروشور، پوستر، بنر و برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی اطلاع رسانی می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز