رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خبر داد:

برگزاری کارگاه توجیهی تسهیلگران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۰:۳۹
کد خبر: ۷۷۷۸۶۶
برگزاری کارگاه توجیهی تسهیلگران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان
عباس غیاثی در این خصوص گفت:مطابق با عقد تفاهم نامه کشوری و استانی مبنی بر همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان واداره کل بهزیستی استان زنجان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی های صورت گرفته ، کارگاه توجیهی تسهیل گران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در دو روز پنجشنبه و جمعه مورخه 24 و 25 آبان در محل سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی استان با حضور مسئولین دو دستگاه و با شرکت مدیران و دبیران علوم اجتماعی و تفکر وسبک زندگی 33 آموزشگاه استان برگزار گردید .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان از برگزاری کارگاه توجیهی تسهیلگران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان خبر داد.
کارگاه توجیهی تسهیلگران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان برگزار شد.

عباس غیاثی در این خصوص گفت:مطابق با عقد تفاهم نامه کشوری و استانی مبنی بر همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان واداره کل بهزیستی استان زنجان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی  و برنامه ریزی های صورت گرفته ، کارگاه توجیهی تسهیل گران طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در دو روز پنجشنبه و جمعه مورخه 24 و 25 آبان در محل سالن کنفرانس اداره کل بهزیستی استان با حضور مسئولین دو دستگاه و با شرکت مدیران و دبیران علوم اجتماعی و تفکر وسبک زندگی 33 آموزشگاه استان برگزار گردید .

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان در ادامه گفت : این طرح  با هدف  ارتقاء توانمندی های دانش آموزان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی و همچنین ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا می گردد.

گفتنی است، در پایان کارگاه، کیفهای تسهیلگری که برای فعالیت های گروهی پیش بینی شده بود در بین تسهیلگران توزیع گردید.

لازم به ذکر است این طرح در 5 منطقه و  در 33 آموزشگاه متوسطه دور اول  برای دانش آموزان پایه هشتم استان از اول آذر تا پایان اسفند در 12 جلسه آموزشی برگزار می گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز