ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

عملیات اجرایی فعالیت اولین کلینیک معدن کشور در استان زنجان آغاز گردید

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۵:۱۸
کد خبر: ۷۷۷۸۹۴
عملیات اجرایی فعالیت اولین کلینیک معدن کشور در استان زنجان آغاز گردید
ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت با اعلام خبر فوق گفت استان زنجان دارای استعدادهای بالای معدنی است که حضور بخش خصوصی و تشکل های تخصصی ظرفیت بهره برداری حداکثری از این پتانسیل را افزایش می دهد
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به منظور شناسایی و رفع موانع فعالیت معادن و کاهش هزینه تولید در معدن،اولین کلنیک معدن در استان زنجان راه اندازی میگردد
ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت با اعلام خبر فوق گفت استان زنجان دارای استعدادهای بالای معدنی است که حضور بخش خصوصی و تشکل های تخصصی ظرفیت بهره برداری حداکثری از این پتانسیل را افزایش می دهد.
 
وی اظهار داشت اعتقاد و باور قلبی به بخش خصوصی،موتور محرک برای تفویض اختیارات است

فغفوری با تقدیر از اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی معدن استان اعلام کرد به دنبال تعامل حداکثری با تشکل ها بوده و ملزم به همکاری با هر گروهی هستیم که از طریق انتخابات قانونی منتخب میگردد.

این مقام مسئول بر تمرکز سازمان صنعت،معدن و تجارت بر فعالیتهای معدنی در حوزه اکتشافات در عمق خبر داده افزود این امر زمینه حضور شرکتی بزرگ معدنی را در استان مهیا می سازد

فغفوری اظهار داشت به دنبال راه اندازی معادن راکد به خصوص معادن فلزی هستیم که در این مسیر تشکل های خصوصی می توانند کمک شایانی بکنند.

وی خواستار استفاده از یافته های علمی و تجربی جهت کاهش هزینه های تمام شده در معادن شده گفت حضور 1000 نفر فارغ التحصیل عضو در سازمان نظام مهندسی معدن این امکان را تسهیل می کند.

ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت خاطر نشان ساخت شفافیت و سلامت کاری ،خط قرمز سازمان در تفویض اختیارات به تشکل ها است که با رعایت آن ، قطعا نتیجه فعالیت ها در مسیر پیشرفت و توسعه خواهد بود.

 

نظر شما