مشاور اجرایی مدیر کل آموزش وپرورش در جمع کارشناسان امور شاهد وایثارگران نواحی ومناطق استان:

رمز ماندگاری نام و یاد شهدا ایمان و اعتقاد آنان است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶:۳۴
کد خبر: ۷۷۸۴۳۷
رمز ماندگاری نام و یاد شهدا ایمان و اعتقاد آنان است
گردهمایی مسئولین امور شاهد و ایثارگران ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان با حضور مشاور اجرایی مدیر کل آموزش وپرورش و رییس اداره آموزش مسائل مربوط به نخبگان در بنیاد شهید استان در محل سالن اجتماعات ساختمان آموزش اداره کل آموزش وپرورش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مشاور اجرایی مدیر کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه ماهمه کارمندان دولت هستیم و وظایف خاص وویژه ای به ما سپرده شده است گفت:باید بدانیم که فلسفه وساختارحوزه شاهد وایثارگران چیست وچه هدفی را دنبال می کند.

فرید باباخانی در ادامه گفت: مهارت درک سازمانی علاوه بر درک فلسفه حوزه کاری ودرک این ارتباط با سایر قسمتها از قبیل اداره، اولیا، دانش آموزان ، مدرسه وجامعه از اهمیت ویژه وبه سزایی برخوردار است.

وی افزود:با توجه به اینکه مدارس شاهد به نام شهدای گرانقدر مزین می باشد رسالت خطیر ما را در قبال این دانش آموزان که بازماندگان و فرزندان آن شهیدان هستند  دو چندان می کند و باید  تمام سعیمان را بکار بریم تا تعلیم وتربیتی را که در شان شهداست  به فرزندن آنان ارائه دهیم.

این مقام مسئول اضافه نمود: با برگزاری کارگاه های آموزشی وتربیتی برای اولیا باید از آنان به عنوان بازوان توانمند آموزش وپرورش استفاده کنیم تا بتوانیم دانش آموزانی با بنیه های قوی فکری واعتقادی تربیت نماییم.

در پایان باباخانی با بیان اینکه رمز ماندگاری نام ویاد شهدا ایمان واعتقاد آنان است گفت: مزین بودن مدارس شاهد به نام شهدا رسالت خطیر ما را در قبال این مدارس وتربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی بیش از پیش می کند.

در ادامه حسین میرزایی رییس اداره شاهد وایثارگران اداره کل با بیان مسائل حوزه کاری خود وتشریح آنان پرداخت ودر پایان ادیب رییس اداره آموزش مسائل مربوط به نخبگان در بنیاد شهید استان نیز مسائل مربوط به مدارس شاهد را برای حاضرین تبیین نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز