نماینده ولی فقیه در استان در ششمین برنامه پیوند مدرسه و مسجد:

پیامبر اعظم الگویی برای همه بشریت است/ احترام بر معلمان برای همه ما واجب است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶:۳۳
کد خبر: ۷۷۸۴۳۹
پیامبر اعظم الگویی برای همه بشریت است/ احترام بر معلمان برای همه ما واجب است
آیت اله خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان در ششمین برنامه پیوند مدرسه و مسجد گفت: پیامبر اعظم الگویی برای همه بشریت است و احترام بر معلمان برای همه ما واجب است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  ششمین برنامه پیوند با حضور حضرت آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان ، عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ، صفری رییس ناحیه دو و مدیران و معلمین و دانش آموزان مدارس حاج احمد خمینی و شهریار در مسجد امام سجاد (ع) زیبا شهر برگزار شد .

آیت الله خاتمی در بین صلاتین با تبریک فرارسیدن ایام ماه ربیع الاول ، گفت: حضرت محمد (ص) سمبل اخلاق مداری ، مهربانی و عدالت گستری در تاریخ و اعصار هستند .

وی ادامه داد: چنین شخصیتی که مرزهای زمان و مکان را پشت سر گذاشته است قطعا الگویی برای همه بشریت خواهد بود .

نماینده ولی فقیه در استان افزود : پیامبر عظیم الشان اسلام پیروان خود را به داشتن اخلاق حسنه و مدارا با انسان ها سفارش فرموده است .

امام جمعه زنجان در بخش دوم سخنان خود به ارزش و جایگاه نهاد و مدرسه  و اهمیت افرادی چون پدر مادر ، معلمان و دوستان اشاره کرد و افزود: احترام به معلمان بر همه ما واجب است .

وی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: باید سعی کنیم با دوستان خود خوب رفتار کنیم  و درانتخاب دوستان مناسب دقت کافی به خرج دهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز