در جلسه شورای اداری استان زنجان:

استاندار زنجان:تیم اقتصادی استان زنجان باید منسجم باشد/سیاست مدیریت استان تعامل با تمام گروه های جامعه است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۰:۳۲
کد خبر: ۷۷۸۷۶۰
استاندار زنجان:تیم اقتصادی استان زنجان باید منسجم باشد/سیاست مدیریت استان تعامل با تمام گروه های جامعه است
استاندار زنجان با اشاره به موضوعات اولویت دار به ویژه اقتصاد در استان زنجان گفت: اگر می خواهیم به توسعه استان شتاب دهیم و در مقابل تحریم ها ایستادگی داشته باشیم، باید تیم مدیریت استان منسجم، عالِم و دارای برنامه ریزی مناسب باشد و هیچ مدیری خارج از این انسجام گام بر ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه شورای اداری استان زنجان، با بیان اینکه تیم اقتصاد استان باید چابک، منسجم و انقلابی باشد، اظهار کرد: مدیرانی که چنین ویژگی هایی دارند از سوی مدیریت استان مورد حمایت خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه اهرم های کمک کننده بودجه استان باید احیا شوند، افزود: باید از طرفیت های قانونی بودجه همچون تبصره 18 لایحه بودجه در حوزه حمل و نقل و تبصره 5 در خصوص تهاتر با اشخاص حقوقی و پیمانکاران حقیقی استفاده بهینه شود.
استاندار زنجان خواستار پیگیری جدی مدیران برای جذب اعتبارات ملی شد و تاکید کرد: برای مدیریت استان پذیرفته نیست که مدیران تنها اعتبارات استانی را دریافت و هزینه کنند و باید با برنامه ریزی های منسجم و جذب اعتبارات و ظرفیت های ملی در راستای توسعه استان گام ر دارند. 
وی با اشاره به اینکه سیاست مدیریت استان تعامل با تمام گروه های جامعه خواهد بود، اظهار کرد: هم اندیشی با تمام اقشار جامعه و بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، اشخاص توانمند، دانشگاه و.. برای توسعه استان در دستور کار خواهد بود و همه آحاد و اقشار مختلف مردن باید در توسعه استان سهیم باشند.
حقیقی همچنین تقویت ارتباط مدیران با رسانه ها را خواستار شد و گفت: مدیران باید با رسانه ها ارتباط مناسب داشته باشند و با تعامل مناسب با رسانه ها گزارش عملکرد جامع خود را ارائه نمایند. هر مدیری شکایتی از رسانه ها داشته آن را پس بگیرد، البته رسانه ها نیز باید رسالت واقعی خود را محقق کنند و انتقادهای سازنده برای اصلاح امور داشته باشند و از تخریب بپرهیزند.
استاندار زنجان از تشکیل کمیته رصد مسائل اجتماعی در استان خبر داد و افزود: این کمیته ذیل شورای تامین و با تصویب این شورا ایجاد می شود و موضوعات پیدا و پنهان حوزه های اجتماعی رصد، بررسی و به مدیران مربوطه ارائه شود.
وی خواستار ادغام جلسات موازی در استان شد و تاکید کرد: نباید وقت مدیران استان با جلسات موازی گرفته شود و باید با تسریع در پاسخگویی مکاتبات و تقویت هسته های کارشناسی در بخش های مختلف، اقدامات پیگیری شود.
حقیقی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و جلسات نباید صرفا در استانداری برگزار شود، خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه تسهیل در رفع موانع تولید باید در محل واحدهای تولیدی استان که دارای مشکل هستند برگزار شده و مشکلات در محل کارخانه بررسی شود.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه وحدت در بین مدیران استان باید حفظ شود، اظهار کرد: وحدت مدیریت در استان باید رعایت و شاخص های امنیت در استان باید قدر دانسته شده و تقویت شود.
وی به ظرفیت های حوزه گردشگری جهت تولید ثروت و سرمایه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: فرصت‌های توسعه در زنجان بسیار بیشتر از موانع است، با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، ارتقاء سرانه‌های استان در حوزه های مختلف و افزایش ساعات اقامت و حضور گردشگران در زنجان می توان در راستای توسعه اقدامات جدی انجام داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز