استاندار زنجان:

حمایت های لازم برای توسعه زیرساخت های صدا و سیما صورت گیرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۷:۴۴:۱۹
کد خبر: ۷۸۲۵۲۵
حمایت های لازم برای توسعه زیرساخت های صدا و سیما صورت گیرد
فتح اله حقیقی در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه زمانی که صحبت از تکریم می شود، باید برای آرامش جامعه تلاش کرد، افزود: تامین آرامش جامعه به معنای تکریم مردم است و این امر مهم زمانی محقق می شود که مدیران به مردم عملکرد خود را گزارش دهند و ارتباط مناسبی با مردم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای تقویت شاخص های اجتماعی به ظرفیت رسانه ها توجه شود، گفت: ظرفیت و شان اطلاع رسانی صدا و سیما بسیار بالا است و باید از این ظرفیت، بهینه استفاده شود.

فتح اله حقیقی در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز زنجان، با بیان اینکه زمانی که صحبت از تکریم می شود، باید برای آرامش جامعه تلاش کرد، افزود: تامین آرامش جامعه به معنای تکریم  مردم است و این امر مهم زمانی محقق می شود که مدیران به مردم عملکرد خود را گزارش دهند و ارتباط مناسبی با مردم داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مدیران باید انتقادپذیر باشند و ارتباط مناسبی با عموم مردم برقرار کنند، اظهار کرد: مدیرانی که انتقاد نپذیرند، ارتباط رسانه ای خوب نداشته باشند و در بین مردم نباشند، در اقدامات خود دچار مشکل می شوند.
استاندار زنجان با بیان اینکه آخرین اطلاعات از پایش سرمایه های اجتماعی گویای واقعیت های مهمی است، یادآور شد: این اطلاعات نشان می دهد، مدیرانی که ارتباط رسانه ای مناسب با مردم دارند دارای نمره مناسب و مدیرانی که با رسانه ها ارتباط ندارند و مردم در جریان اقدامات آن ها نیستند، نمره پایینی کسب کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران استان باید در قالب کارهای گرافیکی و تولید محتوای دیجیتالی عملکرد خود را در فضای مجازی منتشر کنند، خاطرنشان کرد: با تشکیل شورای اطلاع رسانی مدیران در حضور مدیر عالی اجرایی استان به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهند، این رویکرد تا زمانی که ارتباط مناسب بین رسانه ها و مدیران ایجاد شود، ادامه خواهد یافت.
حقیقی با بیان اینکه باید مقوم های وحدت در جامعه تقویت شود، افزود: هرچند این مقوم ها تضعیف شده و نارضایتی وجود دارد، اما شاهدیم مردم همواره در زمان های مختلف برای آینده و تصمیم گیری های کشور مشارکت دارند لذا باید آرامش درونی در جامعه ایجاد کنیم.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هرگونه حمایتی که در اختیارات استان باشد برای تقویت صدا و سیمای مرکز زنجان به کار گرفته خواهد شد، اظهار کرد: کمک به تامین زیرساخت های مورد نیاز و تولید برنامه های فاخر صورت می گیرد و برای ارائه عملکرد نظام در چهلمین سال پیروزی انقلاب نیز حمایت های لازم انجام می شود.
وی خواستار معرفی ظرفیت های استان در سطح کشور از طریق رسانه ها به خصوص صدا و سیما شد و گفت: زنجان در موقعیتی قرار دارد که می تواند به 50 درصد جمعیت و ظرفیت کشور در شعاع 400 کیلومتری دسترسی داشته باشد و این ظرفیت بسیار بزرگی است که باید از آن استفاده بهینه صورت گیرد.
حقیقی با تاکید بر اینکه باید تولیدات فاخری در استان زنجان صورت گیرد، افزود: تمام مدیران و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند و مدیران استانی باید از ظرفیت های قانون بودجه و قوانین بالادستی برای جذب اعتبارات توسعه ای استفاده کنند تا شاهد تحقق اقدامات مهم در استان زنجان باشیم.

نظر شما