مدیر کل بهزیستی استان زنجان :

تحقق فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی ارزشمند و گران سنگ در ذهن و قلب ملت ایران باقی بماند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۹:۱۲
کد خبر: ۷۸۲۵۳۰
تحقق فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی ارزشمند و گران سنگ در ذهن و قلب ملت ایران باقی بماند
محمد محمدی در مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی بهزیستی که با حضور سرهنگ طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی استان زنجان برگزار شد گفت: رزمندگان دوران 8سال دفاع مقدس با الگوپذیری از قهرمان کربلا وفاداری خود را به اثبات رساندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خانواده شهدا بزرگترین سرمایه انقلاب هستند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان از بزرگترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند افزود: تحقق فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی ارزشمند و گران سنگ در ذهن و قلب ملت ایران باقی بماند.

محمد محمدی در مراسم تجلیل از کارکنان بسیجی بهزیستی که با حضور سرهنگ طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی استان زنجان برگزار شد گفت:  رزمندگان دوران 8سال دفاع مقدس با الگوپذیری از قهرمان کربلا وفاداری خود را به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت اظهار نمود:.در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر 1358، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اکثر کارکنان بهزیستی استان زنجان از ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان هستند و امروزه وظیفه بسیج در این نهاد حمایتی سخت و دشوار است و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی   یک کار جهادی را می طلبد که این مهم در روحیه همکاران ما است.
 
مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح نمود:  از ۴۰۵ نفر نیروی کارکنان بهزیستی استان زنجان ۳۸۵ نفر عضو پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد بیات بهزیستی هستند.
 
وی ادامه داد: عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون ایثارگران و جانبازانی است که بعنوان مشعل های فروزان ارزش های دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل می کنند.
 
وی یادآور شد:پیروزی غرور آفرین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است و تمامی آحاد جامعه در آن نقش
 آفرینی نمودند.
وی گفت:همه ما می توانیم با برگزاری چنین مراسماتی و گرامیداشت یادواره شهدا برای اشاعه فرهنگ و ایثار و انتقال آن به نسل جوان تلاش نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز