پیام استاندار زنجان بمناسبت روز جهانی معلولین:

هر یک از مدیران در مقابل آحاد مختلف مردم به ویژه افراد دارای ناتوانی و محدودیت، مسئولیت دارند

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۲:۵۵
کد خبر: ۷۸۳۲۹۲
هر یک از مدیران در مقابل آحاد مختلف مردم به ویژه افراد دارای ناتوانی و محدودیت، مسئولیت دارند
استاندار زنجان در پیامی به مناسبت روز معلولین، این افراد را به منزله فرشتگانی توصیف کرد که با صبر و همت خود، ناتوانی ها و محدودیت ها را ناتوان کرده و در برابر سختی های زندگی ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در پیامی بمناسبت گرامیداشت روز معلولین، بر ضرورت توجه به این قشر از جامعه تاکید کرد و گفت: هر یک از مدیران در مقابل آحاد مختلف مردم به ویژه افراد دارای ناتوانی و محدودیت، مسئولیت دارند و می بایست در راستای بهبود شرایط زندگی این افراد تلاش جدی داشته باشند.

در متن این پیام آمده است؛

در چرخه خلقت، هر یک از انسان با استعدادها و توانمندی‌های ویژه ای آفریده شده اند. این گوناگونی و تنوع در خلقت انسان ها نشان می دهد که هریک از ما در انجام برخی از کارها توانمند و در برخی از ویژگی ها و اقدامات محدودیت هایی داریم. هر یک به تناسب استعداد و قابلیت های جسمی، هوشی و روانی خود بخشی از کارها را می توانیم و بخشی را نمی توانیم به درستی انجام دهیم.
در این میان هستند افرادیکه به دلایل مختلف، به ظاهر توانمندی های کمتری نسبت به دیگران دارند و دشواری های زندگی را با محدودیت های بیشتری تحمل می کنند. اما نباید فراموش کنیم که همه ما در پیشگاه الهی متناسب با قابلیت هایی که داریم، مسئول و پاسخگو هستیم.
فلسفه خلقت ما نزد معبود بی همتا عیان است و خدمت به هم‌نوعانمان وظیفه ای است که بر دوش تک‌تک ما قرار دارد. چنانچه در این وادی مسئولیت و مدیریتی را هم بر عهده داشته باشیم، به همان میزان، رسالتمان در خدمت به مردم سنگین‌تر است.
اینجانب با گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولین و تبریک به این فرشتگان صبور و بلندهمت که براستی "ناتوانی" ها را ناتوان کردند، بر ضرورت توجه مسئولین و مدیران به مناسب سازی فضای شهری جهت تسهیل در تردد معلولین و ایجاد شرایط مناسب جهت ارتقاء کیفیت و بالندگی و بهبود شرایط زندگی این قشر از افراد جامعه تاکید می کنم و امیدوارم همه ما درس صبر و مقاومت در برابر ناملایمات زندگی را از این افراد بیاموزیم.

فتح اله حقیقی
استاندار زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز