مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش استانی سرگروه های آموزشی و راهبران آموزشی:

استفاده ازکتب غیر آموزشی و برگزاری هرگونه آزمون های علمی در مدارس ابتدایی ممنوع می باشد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۳:۲۵
کد خبر: ۷۸۳۳۳۲
استفاده ازکتب غیر آموزشی و برگزاری هرگونه آزمون های علمی در مدارس ابتدایی ممنوع می باشد
رشتچی مدیرکل مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه راهبران آموزشی و پرورشی و سرگروه های آموزشی به عنوان سفیران تحول در آموزش و بازوان توانمند کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی و پرورشی می باشد بر اجرای مطلوب طرح‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت آموزش ابتدایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش استانی سرگروه های آموزشی و راهبران آموزشی و تربیتی بر عدم استفاده ازکتب غیر آموزشی و ممنوعیت برگزاری آزمون های علمی در مدارس ابتدایی تاکید کرد.

رشتچی مدیرکل مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  با بیان اینکه راهبران آموزشی و پرورشی  و سرگروه های آموزشی به عنوان سفیران تحول در آموزش و بازوان توانمند کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی و پرورشی می باشد بر اجرای مطلوب طرح‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت آموزش ابتدایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی سطح روستاها نقش مهمی در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد، افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تامین و بسط سلامت و آموزش و همچنین فراهم کردن فرصت‌های تعلیم و تربیت برای همه کودکان لازم التعلیم به عنوان یک مأموریت اصلی تعریف شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این همایش با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت   مبنی بر ممنوعیت برگزاری آزمون های غیر ضروری و همچنین استفاده از کتب غیردرسی و کمک آموزشی تاکید کرد: نظارت بر اجرای مطلوب سیاست ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها در این خصوص مورد تاکید می باشد.

این مقام مسئول در ادامه مباحث با اشاره با وضعیت مطلوب آموزش و پرورش استان در خصوص جذب  دانش آموزان بازمانده ازتحصیل تاکید داشت: برای جذب حداکثری و پوشش هرچه بیشتر دانش آموزان در استان برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

رشتچی در جمع سرگروه های آموزشی و راهبران آموزشی و تربیتی با اشاره به محتوی برنامه تکالیف محور و برنامه ویژه مدرسه اظهار داشت: این دو برنامه فرصتی است برای مدیران  و معلمان مدارس برنامه های خلاقانه را پیش بینی نمایند تا دانش آموزان آموخته های خود را کاربردی نموده و از یادگیری خود لذت ببرند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز