در دیدار با پروفسور ثبوتی و اعضای انجمن پیشگامان توسعه استان زنجان مطرح گردید:

استاندار زنجان تاکید کرد؛ ضرورت احداث شهرک آی‌تی در زنجان

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۵:۱۵
کد خبر: ۷۸۴۴۲۷
استاندار زنجان تاکید کرد؛ ضرورت احداث شهرک آی‌تی در زنجان
فتح اله حقیقی در دیدار با پروفسور ثبوتی و اعضای انجمن پیشگامان توسعه استان زنجان، با بیان اینکه توسعه شهری زنجان نیازمند تلاش و همت مضاعف است، اظهار کرد: برای برندسازی در زنجان باید بر روی موضوعات مهم توسعه‌ای استان سرمایه‌گذاری صورت گیرد. وی خاطرنشان کرد: شهرک آی‌تی و الکترونیک در زنجان یکی از سرمایه‌هایی است که باید مورد توجه و پیگیری جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان بر ضرورت احداث شهرک آی‌تی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: با توجه به استعدادهای زیادی که در زمینه آی‌تی در استان زنجان وجود دارد، تسریع در روند احداث شهرک تخصصی فناوری اطلاعات در استان ضروری است.

فتح اله حقیقی در دیدار با پروفسور ثبوتی و اعضای انجمن پیشگامان توسعه استان زنجان، با بیان اینکه توسعه شهری زنجان نیازمند تلاش و همت مضاعف است، اظهار کرد: برای برندسازی در زنجان باید بر روی موضوعات مهم توسعه‌ای استان سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرک آی‌تی و الکترونیک در زنجان یکی از سرمایه‌هایی است که باید مورد توجه و پیگیری جدی قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: حوزه گردشگری نیز از بخش‌های قابل توسعه و سرمایه‌گذاری زنجان است و با اقدامات و برنامه ریزی دقیق باید میزان ماندگاری مسافرین در استان را افزایش داد.
تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و اتاق‌فکرهای تخصصی از سایر مسائل مورد تاکید استاندار زنجان بود و گفت: باید از افراد خوش‌فکر و دارای اندیشه برای توسعه استان استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز