در ستاد تنظیم بازار استان زنجان؛

استاندار زنجان: نظارت جدی بر وضعیت بازار استان با همکاری اصناف، رسانه ها و مردم

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۸۷۳۰۰
استاندار زنجان: نظارت جدی بر وضعیت بازار استان با همکاری اصناف، رسانه ها و مردم
استاندار زنجان بر ضرورت نظارت جدی بر وضعیت بازار استان تاکید کرد و گفت: باید در امر نظارت بر بازار بطور جدی ورود کرده و با همکاری صاحبان صنوف، رسانه ها و مردم، برنامه عملیاتی منسجمی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح اله حقیقی در ستاد تنظیم بازار استان، با بیان اینکه در امر نظارت بر قیمت اجناس باید میانگین قیمت کالاها در استان های همجوار نیز مورد توجه باشد، افزود: قیمت تمامی اجناس باید بطور دقیق مشخص و از سوی صاحبان صنایع و اصناف درج گردد تا امر نظارت با دقت بیشتری صورت گیرد.

وی از اصناف و بازاریان استان خواست تا همکاری بیشتری با ناظرین داشته باشند و گفت: نظارت بر بازار باید به گونه ای باشد که مردم آثار این توجه جدی را ملموس تر احساس کنند و این امر مستلزم همکاری جدی اصناف و کسبه بازار با ماموران بازرسی و ناظرین است.

استاندار زنجان، فعال نمودن ستاد تنظیم بازار در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید در امتداد این ستاد، کارگروه های جلوگیری از قاچاق کالا نیز در استان فعال تر شود.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان اینکه کمیته ای با مسئولیت معاونت امور اقتصادی استانداری درخصوص بررسی مشکلات حمل و نقل و صنعت تشکیل خواهد شد، ادامه داد: پیگیری و رفع مشکلات حوزه حمل و نقل بدلیل تاثیری که بر بازار و عرضه محصولات دارد از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مقام عالی اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد با پیش بینی مسائل، آسیب شناسی دقیق افزایش قیمت اقلام به ویژه در ایام پایانی سال و شب عید و همچنین با نظارت و همکاری مردم و رسانه های استان بتوان مسائل بازار را پیش بینی و مشکلات آن را مرتفع نمود.

 

نظر شما