استاندار زنجان:

روحانیت، محور و ستون جامعه است

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۸۷۸۱۰
روحانیت، محور و ستون جامعه است
استاندار زنجان با بیان این که روحانیون بر اساس پایش اجتماعی، ستون و محور جامعه هستند، گفت: امامان جمعه محور تعامل با مردم و مسئولان هستند و برگزاری باشکوه نمازهای جمعه، نقشه دشمنان را بر آب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در دیدار با ائمه جمعه شهرهای استان با بیان اینکه امروز با دشمن دیرینه‌ای مواجه هستیم که حرف و عملش با یکدیگر متفاوت است، افزود: این خطای بزرگی است که فکر کنیم مساله اصلی دشمن فقط مسائل هسته‌ای است بلکه کینه دشمن نسبت به ایران اسلامی، ترکیبی از مسائل سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی است.
وی اظهار داشت: شرایط جامعه و به‌ویژه جوانان به دلیل سرعت گسترش و جایگاه بالای فناوری اطلاعات، متفاوت شده و از طرفی هم دشمنان به دنبال القای اندیشه‌های خود و تخریب و تصرف اندیشه‌های ما هستند.
حقیقی افزود: امروز تکلیف همه ما که دل در گرو انقلاب داریم این است که با روش‌های منطقی و هوشمند، آسیب‌ها را دور کرده و جامعه را آرام کنیم.
استاندار زنجان با تاکید بر این که اولین کاری که باید انجام دهیم، ارتقای مقوم‌های وحدت است تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس وحدت که مورد تاکید امام خمینی(ره) بود پیروز و به جانشین شایسته خود سپرده شد و وحدت، اعتماد و جلب رضایت و مشارکت مردم به قدری برای رهبر معظم انقلاب مهم است که یک سال را به این عنوان، نامگذاری کردند.
وی با بیان این که از فرمانداران خواسته شده تا ارتباط تنگاتنگی با ائمه جمعه داشته باشند، خاطرنشان کرد: همه باید مسئولیت‌پذیر باشند و این فرهنگ ایجاد شود که در صورت پیش آمدن مشکلی، مسئولیت آن را بپذیریم.
حقیقی تاکید کرد: انضباط کلامی، بسیار مهم است و در صورت عدم رعایت، برای نظام هزینه درست می‌شود.
استاندار زنجان با تاکید بر این که مشکلات داخلی نباید موجب سوء استفاده بیگانگان شود، گفت: همدیگر را تقویت کرده، تعصبات بی‌جا را کنار گذاشته و اشکالات موجود را به انظار عمومی نکشیم چون مردم را ناامید و موجب تحلیل غلط از سوی دشمنان می‌شود.
وی اظهار داشت: در استفاده از مدیران، اولویت با مدیران بومی است ضمن این که باید تکلیف مدیران پروازی روشن شود و مدیران مقیم منطقه باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز