استاندار زنجان:

اقدامات مسئولان باید منجر به تقویت آرامش در جامعه شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۹:۴۹
کد خبر: ۷۸۷۹۹۰
اقدامات مسئولان باید منجر به تقویت آرامش در جامعه شود
استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات مسئولان و دستگاههای اجرایی باید منجر به تقویت آرامش در جامعه شود، گفت: نباید در این شرایط با اقدامات نسنجیده ذهن مردم را ناراحت و مغشوش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: فتح الله حقیقی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه اکنون اگر مشکل و قصوری در جایی پیدا شود هیچ کس مسئولیت آن را نمی پذیرد ولی اگر یک موفقیتی اتفاق بیفتد همه تلاش می کنند آن را به نام خود به ثبت برسانند گفت: فرهنگ سازی برای مسئولیت پذیری در شرایط کنونی جامعه ضروری است.

وی بر ضرورت اتمام پروژه های دستگاههای اجرایی در بازه زمانی تعیین شده تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی اگر طرح و پروژه ای آغاز می کنند باید در بازه زمانی تعریف‌شده آن را تمام کنند، چرا که در غیر این صورت موجب نارضایتی شهروندان می شود.
حقیقی به لزوم طرح موضوعات کارشناسی شده در شورای برنامه ریزی استان تاکید کرد و اظهار داشت: موضوعات مصوب در شورای برنامه ریزی هم باید منجر به اجرا شود. 
استاندار زنجان با اشاره به اینکه میز خدمت نباید نمادین باشد اظهار کرد: راه اندازی میز خدمت در همه ادارات دولتی ضروری است تا از طریق آن، خدمات لازم برای شهروندان ارائه شود.
وی به لزوم اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاههای اجرایی برای ورزش وجوانان اشاره کرد و افزود: این موضوع از اهیمت قابل توجهی برخوردار است و لازم است شکل اجرایی به خود بگیرد. 
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر  بومی سازی برنامه ششم توسعه در استان بر اهمیت پژوهش اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از پژوهش های انجام  شده پیرامون مسائل استان، باید در این جهت نیز اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.
استاندار زنجان به لزوم تعریف چند پروژه محوری به عنوان نقشه راه اثر بخش در استان تاکید کرد و گفت: چنین کاری می تواند منجر به تدوین برنامه عملیاتی برای پیشبرد طرح های مهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز