طرح زمستانی پلیس‌راه زنجان؛

اجرای طرح انتظامی ترافیکی زمستانی سال ۹۷ با شرکت دستگاه های امداد رسان

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۴:۳۴
کد خبر: ۷۸۸۰۹۶
اجرای طرح انتظامی ترافیکی زمستانی سال ۹۷ با شرکت دستگاه های امداد رسان
اجرای طرح انتظامی ترافیکی زمستانی سال 97 با شرکت دستگاه های امداد رسان شامل پلیس راه و راهور، مدیریت بحران، راه و شهرسازی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، آتشنشانی، امداد خودرو و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ طرح زمستانی پلیس‌راه زنجان از ۲۲ آذر آغاز می‌شود و تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت. در این مدت بیش از ۷۰ اکیپ پلیس‌راه در جاده‌های استان زنجان به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به رانندگان،  پلیس‌راه تمام اقدامات و برنامه‌ریزی لازم را تدوین کرده  و در اجرای طرح زمستانی دستگاه‌های اجرایی اورژانس، راه و شهرسازی، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها، هلال‌احمر و مدیریت بحران مشارکت دارند. در اجرای طرح زمستانی، پلیس‌راه زنجان با بیش از ۷۰ اکیپ در قالب بیش از ۲۲۰ نفر به‌صورت گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان زنجان حضورداشته و خدمات لازم را به رانندگان ارائه خواهد داد. رای اجرای این طرح چند اکیپ ثابت در گردنه‌های برف‌گیر و حساس به‌صورت ۲۴ ساعته حضور خواهند داشت.

سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۴ نفر جان خود را در زمستان سال گذشته جان خود را از دست دادند که ۷۰ درصد در سطح جاده‌ها بود و شهروندان قبل از اینکه سفر کنند از آخرین وضعیت جوی در جاده‌ها مطلع شوند. ههمچنین در زمستان سال گذشته حدود ۷۶ درصد علت تصادفات سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم توجه به جلو و ۳۷ درصد تصادفات نیز از نوع واژگونی بود؛ یعنی هیچ برخوردی بین دو خودرو رخ نداده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز