رئیس پلیس راه استان زنجان:

تردد در تمام محورهای زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۸۹۴۰۵
تردد در تمام محورهای زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است
محور قیدار به ابهر که از دیروز به علت برودت هوا مسدود بود صبح امروز بازگشایی شد و امروز برای تردد رانندگان مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و باران تمام سطح جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است و تردد درتمام محورهای استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ عباس مظفری به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف و باران تمام سطح  جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است و تردد در تمام محورهای استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

وی اظهار کرد:  محور قیدار به ابهر که از دیروز به علت برودت هوا مسدود بود صبح امروز بازگشایی شد و امروز برای تردد رانندگان مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته براثر بارش برف و کولاک  در محورهای استان زنجان  هفت مورد تصادف جرحی و خسارتی درجاده‌های استان زنجان رخ‌داده  و خوشبختانه مورد حادی وجود نداشت.

مظفری تأکید کرد:  در حال حاضر تردد در گردنه‌های قلی کندی در مسیر زنجان  به دندی، پا پایی در محور زنجان به بیجار، زنجان به طارم و گردنه زنجان  به تهم - چورزق، تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

وی یادآور شد: در حال حاضر مه غلیظ در آزادراه زنجان به قزوین، زنجان به طارم،  تهم به چو رزق، زنجان به بیجار، زنجان به دندی و گردنه‌های کوهستانی استان زنجان حاکم و این امر باعث کاهش دید رانندگان شده است.

مظفری افزود: رانندگان حتماً برای تردد در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی استان خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز