حوزه هنری زنجان برگزار می‌کند؛

نقد و بررسی مجموعه داستان‌های کوتاه «دنیا در آغوش من است»

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۹:۳۵
کد خبر: ۷۹۴۴۸۳
نقد و بررسی مجموعه داستان‌های کوتاه «دنیا در آغوش من است»
طاهره ابراهیم‌پور؛ مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان در معرفی کتاب «دنیا در آغوش من است»، گفت: کتاب «دنیا در آغوش من است» متشکل از هفت داستان کوتاه با موضوع زندگی شهری و فراز و نشیب‌‌های انسان معاصر در زندگی می‌باشد که به قلم میثم نبی نگاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کتاب «دنیا در آغوش من است» اثر میثم نبی، دوشنبه دهم دی ماه 97، با حضور نویسنده کتاب و جمعی از منتقدان و داستان‌نویسان استان در حوزه هنری زنجان نقد و بررسی خواهد شد.

نشست نقد و بررسی کتاب «دنیا در آغوش من است» با حضور نویسنده کتاب، ساعت 16 روز دوشنبه دهم دی ماه 97 در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌گردد.

در نقد و بررسی کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه «دنیا در آغوش من است» که به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان برگزار می شود، میثم نبی؛ نویسنده کتاب، محمدعلی خامه‌پرست، محمود مرادی و سلمان کریمی بعنوان منتقدان و جمعی از فعالان داستان‌نویسی در این نشست حضور خواهند داشت.

طاهره ابراهیم‌پور؛ مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان در معرفی کتاب «دنیا در آغوش من است»، گفت: کتاب «دنیا در آغوش من است» متشکل از هفت داستان کوتاه با موضوع زندگی شهری و  فراز و نشیب‌‌های انسان معاصر در زندگی می‌باشد که به قلم میثم نبی نگاشته شده است.

ابراهیم‌پور؛ هفت داستان «سولیلوگ‌های آقای هنرپیشه»، «شکرخنده‌های شیرین»، «ماهی‌ها»، «می‌شود اسمش را نگوییم»، «آقاجون»، «دنیا در آغوش من است» و «سارای سرزمین دور» را از مجموعه داستان‌های کوتاه کتاب«دنیا در آغوش من است» عنوان کرد.

وی افزود: مجموعه داستان‌های کوتاه «دنیا در آغوش من است» به نویسندگی میثم نبی، در 86 صفحه و با تیراژ 1100 نسخه در سال 1389 توسط نشر افکار به چاپ رسیده است.

گفتنی است؛ میثم نبی از نویسندگان فعال استان و یکی از مدرسین کارگاه داستان کوتاه حوزه هنری زنجان است وی نزدیک به دو دهه است که در حوزه ادبیات و هنر فعالیت می‌کند. ایشان دارای کارشناسی ارشد تهیه کنندگی از دانشگاه صدا و سیما و کارشناس ادبیات نمایشی می‌باشد. کتایهای رمان آلما(نامزد جایزه جشنواره شهید حبیب غنی‌پور) و نمایشنامه روایت عقل سرخ از دیگر آثار منتشر شده از وی است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به حوزه داستان و نویسندگی برای حضور در جلسه نقد و بررسی کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه «دنیا در آغوش من است» می‌توانند روز دوشنبه 10 دی ماه 97 ساعت 16 به حوزه هنری زنجان، به نشانی خیابان کارگران (خیابان صفا) روبروی بیمه سلامت سابق مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز