مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

راه ارتباطی ۴۵ روستای استان زنجان با بارش برف و کولاک مسدود شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۳:۱۵
کد خبر: ۷۹۵۷۴۱
راه ارتباطی ۴۵ روستای استان زنجان با بارش برف و کولاک مسدود شد
علی باقری با اشاره به تداوم بارش‌ها تا پایان روز پنج شنبه، افزود: بارش برف و کولاک شدید راه ۴۵ روستای این استان را مسدود کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت:  بارش برف و کولاک شدید راه ۴۵ روستای استان زنجان را مسدود کرد.

علی باقری با اشاره به تداوم بارش‌ها تا پایان روز پنج شنبه، افزود: بارش برف و کولاک شدید راه ۴۵ روستای این استان را مسدود کرده است.

 وی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده است، گفت: با توجه به مسدود بودن راه‌های ارتباطی، در حال حاضر راهداران در محورهای مختلف حضور داشته و نسبت به برف روبی سطح جاده‌ها اقدام می‌کنند.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر  همه جاده‌های اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آن جریان دارد، افزود: شهروندان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان زنجان خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با تاکید بر اینکه همه نیروهای امدادی،  راهداری و پلیس راه در آماده باش کامل قرار دارند، گفت: محل‌های اسکان موقت در همه شهرهای استان زنجان و راهدارخانه و پایگاه‌های امداد و نجات با امکانات گرمایشی و ذخیره مواد غذایی آماده ارائه خدمات به مسافر در راه مانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز