استاندار زنجان خواستار شد؛

یکسان سازی آمار در حوزه های مختلف/ توجه ویژه به اشتغال بخش خدمات ضروری است

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۳:۵۱
کد خبر: ۷۹۶۸۸۴
یکسان سازی آمار در حوزه های مختلف/ توجه ویژه به اشتغال بخش خدمات ضروری است
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت دریافت آمار دقیق از مراجع ذی صلاح جهت تنظیم گزارش‌ها، گفت: آمارهای ارائه شده در گزارش دستگاه های اجرایی استان باید یکسان سازی شود و همه موارد با استفاده از یک آمار دقیق و یکسان ارائه گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح اله حقیقی در کارگروه اشتغال استان، به تفاوت های موجود در آمار سهم اشتغال استان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات اشاره گرد و گفت: آنچه مسلم است، بدلیل تفاوت 27درصدی سهم اشتغال استان در حوزه خدمات با میانگین کشوری، باید به این بخش توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به درصد سهم اشتغال استان در حوزه کشاورزی نیز، تاکید کرد: همانگونه که در این بخش استان زنجان سهم بالایی را به خود اختصاص داده، در ارزش افزوده تولیدات بخش کشاورزی نیز باید تلاش کنیم که رشد بیشتری داشته باشیم.

استاندار زنجان بر ضرورت تثبیت مشاغل موجود در کنار ایجاد اشتغال جدید در استان زنجان تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی متولی باید در تثبیت اشتغال واحدهای فعال استان درکنار ایجاد مشاغل جدید اهتمام جدی تری داشته باشند.

مقام عالی اجرایی استان در ادامه، توسعه بوم گردی در مناطق روستایی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در استان زنجان با وجود ظرفیت های بالای تاریخی و طبیعت گردشگری، وجود 101 روستای بوم‌گردی و کسب رتبه چهارم کشوری نشان دهنده اقدامات ارزنده در این حوزه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز